ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت
موبایل

جزئیات احتمالی نمایشگر گلکسی نوت ۴: ۵.۷ اینچی و QHD

وبسایت جی.اس.ام آرنا به لطف خبرچین هایی که با آن در تماس هستند، این بار به اطلاعاتی از نمایشگر گلکسی نوت ۴ دست پیدا کرده. همان طور که در جدول زیر می بینید، گویا قرار ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۹

وبسایت جی.اس.ام آرنا به لطف خبرچین هایی که با آن در تماس هستند، این بار به اطلاعاتی از نمایشگر گلکسی نوت ۴ دست پیدا کرده. همان طور که در جدول زیر می بینید، گویا قرار نیست نوت ۴ بزرگتر از نوت ۳ باشد و نمایشگر همان ۵.۷ اینچی باقی می ماند. اما رزولوشن آن از FHD به QHD ارتقا خواهد یافت.

گلکسی نوت ۴
جدول مشخصات نمایشگر چند محصول سامسونگ.

با این رزولوشن، ۱۴۴۰ پیکسل در عرض و ۲۵۶۰ پیکسل در طول نمایشگر قرار می گیرد و تراکم پیکسل آن به ۵۱۵ در هر اینچ می رسد. نکته جالب -به فرض صحت اطلاعات- بزرگ نشدن نمایشگر در خانواده ای است که هر سال ۰.۲ اینچ قد می کشیدند.

قبلا احتمالی که به واسطه پتنت های ثبت شده سامسونگ داده می شد، استفاده از نمایشگر سه وجهی Youm با لبه های خمیده در نوت ۴ بود. اما اگر قطر نمایشگر ثابت بماند، احتمال اینکه چنین دیزاینی را در این نسل ببینیم، کم خواهد بود.

بدنه مقاوم در برابر آب، چیپ اگزینوس هگزا یا اسنپدرگن ۸۰۱ (۸۰۵ محتمل تر است) و ماژول دوربین با سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فنی است که برای نوت ۴ انتظار می رود. IFA 2014 در اواخر تابستان، محل احتمالی معرفی نوت ۴ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Surface
    Surface | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    بی صبرانه منتظر نوت 4 هستم

  • جغد سابق هستم
    جغد سابق هستم | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    رفقا اگه گفتید هگزا میشه چند ؟؟؟
    میشه 16 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی نوت 4 ممکنه 16 هسته ای باشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hassan-razavi
    hassan-razavi | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من از اون کسی که ایشون رو مجبور می کنه بیاد اینجا خواهش می کنم این جبر رو از روی ایشون برداره و لطف کنه در حق ما، باشد تا رستگار شوید!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی