ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتو ۳۶۰
تکنولوژی

ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ و قیمت ۲۵۰ یورو/دلار

پیش از این داستان موتورولا در دوران جدید و شکل گیری موتو ۳۶۰ را در دیجیاتو خوانده اید. این ساعت هوشمند جذاب که در اواخر سال ۱۳۹۲ درست همزمان با معرفی پلتفرم Android Wear گوگل ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۷

پیش از این داستان موتورولا در دوران جدید و شکل گیری موتو ۳۶۰ را در دیجیاتو خوانده اید. این ساعت هوشمند جذاب که در اواخر سال ۱۳۹۲ درست همزمان با معرفی پلتفرم Android Wear گوگل برای ساعت های هوشمند رونمایی شد، تا این لحظه تنها ساعت هوشمند با نمایشگر دایره ای است که یک شرکت تلفن ساز مشهور وعده عرضه اش را داده.

حالا در آخرین گزارش می خوانیم که موتو ۳۶۰ در تیر ماه (احتمالا بعد از کنفرانس گوگل I/O) و با قیمت ۲۵۰ یورو (برای اروپا و احتمالا همین عدد به دلار) عرضه خواهد شد. این نزدیک به قیمت ساعت سامسونگ، گیر ۲ است که سیستم عامل آن تایزن است، با این تفاوت که موتو ۳۶۰ قادر به گرفتن عکس و ضبط ویدیو نیست.

دیگر مزیت اصلی موتو ۳۶۰ که تنها یک دکمه در سمت راست دارد، استفاده از اندروید ور و سرویس Google Now و سازگاری با  تمام تلفن های هوشمند با اندروید ۴.۳ یا بالاتر است. البته دیزاین زیبا و چشم گیر آن را هم نباید از یاد برد.

دیگر رقیب موتو ۳۶۰ ساعت هوشمند G Watch ساخت الجی است که از ماه آینده به بازار خواهد آمد و قیمت ۲۰۰ یورو (اروپا و ۲۰۰ دلار امریکا) برای آن اعلام شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Arash
    Arash | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    سرتون درد نیارم من از ایتالیا یه سورفیس خواستم بخرم از قرار 999 دلار که لا مصب اونجا 999 یورو بود !!! هیچی دیگه این میشد 1 میلیون ضرر . فقط تو آمریکا و کانادا خرید عالیه ..

  • مهرداد
    مهرداد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    خيلي خوشگله، قيمتش هم مناسبه با امكانات خوب !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی