ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چند قدم به E3: نمایش ویژه کال آو دیوتی و ۶ بازی جدید الکترونیک آرتز در راه اند

یک ماه تا شروع کنفرانس های Electronic Entertainment Expo 2014 (به صورت مخفف E3 2014) باقی مانده و بمب های خبری یکی پس از دیگری رها می شوند، بدون اینکه کمپانی ها حواس شان باشد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۵:۴۵

یک ماه تا شروع کنفرانس های Electronic Entertainment Expo 2014 (به صورت مخفف E3 2014) باقی مانده و بمب های خبری یکی پس از دیگری رها می شوند، بدون اینکه کمپانی ها حواس شان باشد که باید برای خود کنفرانس ها هم خبرهای هیجان انگیزی نگه داشت تا یک سال مالی آینده شان تامین شود. آشناترین نمونه برای شما خوانندگان دیجیاتو، تائید نسخه پنجم بازی هیلو است.

حضور کوین اسپیسی به عنوان یکی از کاراکترهای تاثیرگذار بازی به اندازه کافی هیجان انگیز بود که نسخه بعدی Call of Duty، اندکی از نسخه های قبل تر فاصله بگیرد و امید را در دل طرفداران زنده کند. نیروهای تازه نفسی در استودیو Sledgehammer فعالیت می کنند که طلب فرصت کرده اند تا کال آف دیوتی خودشان را بسازند و نه اینکه استودیو کمکی Infinity Ward باشند. گلن اسکافیلد و مایکل کاندری از اسلج همر قول های هیجان انگیز تری هم داده اند.

در وبسایت این استودیو، دو مدیر و توسعه دهنده اشتراکا چنین نوشته اند: "سخت است که باور کنیم تقریبا 3 سال از آغاز کار ما روی Call of Duty: Advanced Warfare می گذرد. آخرین باری که در E3 حاضر شدیم زمانی بود که می خواستیم Modern Warfare 3 را نمایش دهیم. تقریبا یک سفر طولانی بوده و حالا آماده هستیم که در E3 نمایشی فوق العاده ویژه از بازی جدیدمان داشته باشیم".

EA

اما در سوی دیگر داستان، رقیب اصلی اکتیویژن و سری Call of Duty هم دست به کار شده. الکترونیک آرتز، کنفرانسی یک ساعته برگزار خواهد کرد و به گفته جف کیلی، مجری مطرح شبکه اسپایک، این کمپانی قرار است 6 بازی جدید معرفی کند. البته به نظر می رسد بخش ورزشی الکترونیک آرتز همانند سال های گذشته بخش زیادی از زمان مراسم را در اختیار داشته باشد اما به هر حال معرفی 6 بازی جدید واقعا وسوسه کننده است.

الکترونیک آرتز هنوز رقیب امسال Call of Duty را معرفی نکرده و گمان می رود که نسخه ای فرعی از سری بتلفیلد قرار است ساخته شود تا در ماه نوامبر با Advanced Warfare رقابت کند اما دنیای شایعات بی رحم است. تقریبا معرفی پروژه Star Wars استودیو ویسکرال و Mass Effect بعدی از Bioware حتمی هستند اما 4 عنوان بعدی چه خواهند بود؟ نسخه های بعدی فیفا و... ؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    حیف......من نمیتونم کال آفو از هشت به بعدش بازی کنم.سیستمم اصلا جواب نمیده.

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    من که سیستمم به زور بالا میاد چی میشد یه سیستم غول داشتیم این بازیارو میکردیم...الکترونیک ارتس واقعا غولیه واس خودش

  • amirfarhang_sadeghi
    amirfarhang_sadeghi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    دوستان یعنی SIMS 4 هم در E3 امسال معرفی میشه؟فیفا ۱۵ چطور؟

  • HM-ROYAL
    HM-ROYAL | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    هنوز فرصت نشده COD GHOST و Battlfield 4 رو بازی کنم اونوقت داره سری بعدی COD داره میاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی