ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتمن و سوپرمن
تکنولوژی

نام دنباله مردی از فولاد اعلام شد: “بتمن در پی سوپرمن: طلوع عدالت”

یکی از فیلم های جذاب سال ۲۰۱۶، دنباله "مردی از فولاد" خواهد بود که قرار است در آن بن افلک نقش بروس وین (بتمن) را ایفا کند. دقایقی قبل حساب رسمی فیلم در توییتر با ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۳

یکی از فیلم های جذاب سال ۲۰۱۶، دنباله "مردی از فولاد" خواهد بود که قرار است در آن بن افلک نقش بروس وین (بتمن) را ایفا کند. دقایقی قبل حساب رسمی فیلم در توییتر با اعلام آغاز تولید آن، نام و پوستر رسمی فیلم را هم توییت کرد: "بتمن در پی سوپرمن: طلوع عدالت".

در این فیلم هنری کاویل نقش سوپرمن را تکرار خواهد کرد. در کنار او و بن افلک، جسی آیزنبرگ نقش لکس لوتر را بر عهده گرفته و گال گادُت و ری فیشر به ترتیب نقش های واندر وُمَن و سایبورگ را ایفا خواهند کرد.

در عنوان فیلم، v در بین نام دو اَبَر قهرمان به چه معنا است؟

این v در واقع برگرفته از دادگاه های قضایی است که در آن طرف اول از طرف دیگر شکایت دارد. مثلا وقتی در پرونده ای نوشته شده Smith v California معنای اش این است که اسمیت طرف ناراحت پرونده است و از کالیفرنیا به دادگاه شکایت آورده. یعنی این طرف اول است که با طرف دوم مشکل دارد و پرونده بر این اساس پیش می رود.

بنابراین به نظر می رسد انتخاب کنندگان نام فیلم، به جای استفاده از vs که معنای "در مقابل" یا "بر ضد" را می دهد، به طور هوشمندانه ای از v استفاده کرده اند که معنی "دادخواهی" می دهد. یعنی که بتمن به خاطر نابودی و ویرانی ناشی از وجود سوپرمن بر روی زمین، به دنبال او آمده تا دادخواهی کند.

این فیلم قرار است در ۶ می ۲۰۱۶ اکران شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Marvel
    Marvel | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا نمی فهمم
    بتمن تو کمیکاش نمی کشه ولی تو فیلماش نزدیک پنجاه نفرو کشته
    تو فیلم هم با یه چیزی مثل سنگ کریپتونی از قدرت سوپر من کم میکنه
    در ضمن سوپر من آنقدرها هم قوی نیست(یعنی فقط در مقایسه با شخصیت های سینمایی مارول ثور و هالک به راحتی شکستش میدن)
    بتمن هم شخصیتش زیاد ملموس نیس یعنی اونقدر پولدار بودن و 127 تا ورزش رزمی یاد داشتن معمول تره یا نیس خوردن از یه عنکبوت؟)
    در ضمن رهبر جاستیس لیگ بتمنه
    در نهایت مطمئن باشید سیویل وار خیلی خیلی بهتر خواهد بود

  • hadi
    hadi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    یه مشت سوپرمن بتمن رو به 10 قسمت مساوی تقسیم میکنه چی دارین میگین
    سوپرمن هالکم میزنه چی برسه به ای بتمن فکستنی
    برین تو ویکی پدیا در مورد سوپرمن سرچ کنید نوشته از همه ابر قهرمان ها یهتر
    پس زور نگید

    • محسن
      محسن | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

      دوست عزیز اطلاع نداری ، تو کمیک ها تنها شخصتی که سوپرمن رو شکست میده بتمن هست .

  • عليرضا
    عليرضا | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    با اين فيلم شون همه رو به مسخره گرفتند اين چه مسخره بازيه بن افلك رو جاى بتمن گزاشتند اخه بن افلك بازيگره اين چه فيلم مسخره ايه هيچ كى نمى تونى جاى گريسين بيل بازى كنه بعد فيلم بتمن يك جواريش واقعيه ولى آمدند مسخره اش كردند اين فيلم براى بچه هاى زير ده سال به درد مى خوره سوپرمن با همون قدرتش هنوز هم حريف بتمن نيست بعد اين دو تا رو يكى مى كنيد كارگردان اين فيلم چه فكرى كرده از اين فيلم حداقل كريسين بيل بتمن رو بازى مى كرد جاى اميدى بود بعد بن افلك از كريسين بيل سه سال بزرگتره يعنى كريسين بيل جوان تره بن افلك اصلا به درد بتمن نمى خوره حداقال زمان بعد خيزش شواليه تاريكى رو مى زاشتند كه رابين و زن گربه اى هم باشند بعد با همان بازيگران نه بن افلك بعد كريسين بيل بهترين نقش رو مى تونه براى بتمن بازى كنه اين كارگردانشم همين طور خواسته فيلم رو بسازه نمى دونه كه مردم با كريسين بيل رو با نقش بتمن مى خواستند فقط خواسته يك چيز الكى و آبكى بسازه كه بگه سوپرمن از بتمن بهتره نمى دونه كه بتمن كجا سوپرمن كجا اين دو رو با هم اصلا نبايد مقايسه كرد بتمن بهترينه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی