ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به عنوان با ارزش ترین برند دنیا معرفی شد. کنار رفتن اپل بعد از ۳ سال

مؤسسه تحقیقاتی معتبر Millward Brown هر ساله بر اساس مطالعاتی که به عمل می آورد، لیستی از برترین برندهای جهان را در قالب گزارشی به نام BrandZ study منتشر می نماید. در گزارش سال ۲۰۱۴ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۹:۱۵

مؤسسه تحقیقاتی معتبر Millward Brown هر ساله بر اساس مطالعاتی که به عمل می آورد، لیستی از برترین برندهای جهان را در قالب گزارشی به نام BrandZ study منتشر می نماید. در گزارش سال ۲۰۱۴ که اخیرا منتشر شده، گوگل توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد و به عنوان با ارزش ترین شرکت دنیا معرفی گردد.

آیا اپل همچنان تکنولوژی را باز تعریف خواهد کرد؟ و یا به سقوط خود ادامه می هد؟

این اتفاق در حالی رخ می دهد که اپل [تاریخچه] به مدت ۳ سال پیاپی این رتبه را در اختیار خود داشت اما سرانجام امسال به رده دوم سقوط کرد. تحقیقات نشان می دهد که اعتبار برند اپل کاهشی ۲۰ درصدی داشته و از ۱۸۵ به ۱۴۷ میلیارد دلار تنزل پیدا کرده. در سوی دیگر گوگل با رشدی ۴۰ درصدی توانسته ارزش خود را از ۱۱۳ میلیارد به ۱۵۸ میلیارد دلار برساند. شایان ذکر است که سامسونگ [تاریخچه] نیز رشدی ۲۱ درصدی را تجربه کرده و با ۲۱ میلیارد دلار ارزش، اکنون در رده ۲۹م قرار دارد.

شرکت های برتر دنیا

فیسبوک بیشترین رشد را در میان تمام شرکت های دیگر داشته است

در ادامه این جدول، مایکروسافت با رشد ۲۰ درصدی، راه خود را به میان ۵ شرکت برتر باز کرده. این کمپانی اکنون ۹۰ میلیارد دلار ارزش دارد که در مقایسه با ۶۹ میلیارد سال گذشته، پیشرفت مناسبی به حساب می آید. اما برندی که بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص داده، جایی نیست به جز فیسبوک. مارک زاکربرگ موفق شده با رشدی ۶۸ درصدی، رتبه شرکت خود را ۱۰ پله بهبود بخشد و اکنون در جایگاه ۲۱م قرار بگیرد. فیسبوک که در سال گذشته ۲۱ میلیارد ارزش داشت، حال به رقم ۳۵ میلیارد دلار دست یافته است.

قرار گرفتن ۴ برند تکنولوژی، در میان ۵ شرکت برتر دنیا، نشان می دهد که تا چه حد این حوزه در زندگی کاربران دخیل است و از نفوذ بالایی بهره می برد. در صورت تمایل می توانید لیست ۱۰۰ شرکت برتر دنیا را در این صفحه مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • soheil.r17
    soheil.r17 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    حالا اگه اپل تو لیست اول بود شما طرفداراش شلوار بقیه رو از پاشون در آورده بودین.همین دیجیاتو الان تو هدر سایت بزرگ زده بود اپل برترین در همه چیز.از سوزن تا فضاپیما.زندگی خود را به اپل بسپارید.برای شما اپلیها و اپلیاتو متاسفم.اصلا فکر کنید اپل با صدهزار میلیارد پوند برند اول دنیا بود.به شما چی میدن این وسط که خودتون رو برای اپل تیکه تیکه میکنید

  • mstfnox
    mstfnox | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بعد از کنفرانس wwdc 2014 شاهد رشد حداقل 20 درصدی شرکت اپل باشید

  • هادی
    هادی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    4تای اول برای مغز یکی برای شکم ! یعنی واقعا ما اینقدر انیشمند شدیم؟!!! یا ...

  • Numb95
    Numb95 | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    باریکلا به آی‌بی‌ام
    شرکت تاثیر گذار و قابل احترامیه

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بالاخره اپل اومد پایین ...ولی فکر کنم گوگل فقط همین امسال اینو داره سال بعد باز اپل میگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی