ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

گوگل می خواهد روی یخچال ها، داشبورد خودروها و ترموستات های خانگی تبلیغ کند

جاه طلبی های گوگل احتمالا از محدوده حدس و گمان شما بیرون زده. این شرکت در نامه ای جدید که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا فرستاده، این طور اذعان داشته که ممکن است ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۳

جاه طلبی های گوگل احتمالا از محدوده حدس و گمان شما بیرون زده. این شرکت در نامه ای جدید که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا فرستاده، این طور اذعان داشته که ممکن است روزی به نمایش تبلیغات بر روی "یخچال ها، داشبورد خودروها، ترموستات ها، عینک ها، و ساعت ها" به عنوان فقط بخشی از احتمالات ممکن، بپردازد.

گوگل استدلال آورده که چون تعریف "موبایل" در حال گسترش است، پس این شرکت می تواند تقریبا هر دستگاهی را که یک کامپیوتر سنتی نیست به حیطه تبلیغات خود بکشاند.

این ایده از آن رو بیشتر در ذهن برجسته می شود که بدانیم گوگل اوایل سال ۲۰۱۴ شرکت نست، سازنده ترموستات های نسل جدید و تشخیص دهنده های دود را به قیمت ۳.۲ میلیارد دلار خرید.

وجود گوگل گلس به عنوان یک دستگاه پوشیدنی و همین طور شروع شراکت با خودروسازها برای هوشمند سازی داشبورد خودروها، دو مورد دیگری است که در چارچوب تعریف شده گوگل می گنجد و البته نباید فراموش کرد که این شرکت در سایر زمینه ها هم، نفوذهایی را به سمت بازار مصرف انجام داده.

البته که هنوز هیچ یک از بسترهای فوق الذکر به عرصه تبلیغاتی گوگل تبدیل نشده اند ولی این نامه نشان از برنامه های بلندمدت گوگل در این زمینه ها دارد. به راستی که گوگل هنوز میلیون ها مایل با آنچه لری پیج می خواهد فاصله دارد و آن می تواند تبدیل هر سطحی به محل ارائه تبلیغات باشد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۸ آبان ۱۳۹۳

    گوگل بهترين تكنالوژي روز را براي بشريت ارائه ميكند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی