ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

WWDC 2014
تکنولوژی

اپل و اعلام ساعت نطق اصلی WWDC 2014؛ احتمال معرفی یک محصول جدید

طبق ساعت اعلام شده در امروز، اپل روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۲۱:۳۰ شب نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2014 را در سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد. اپل معمولا در نطق افتتاحیه نسخه های جدید ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۶

طبق ساعت اعلام شده در امروز، اپل روز دوشنبه ۱۲ خرداد ۲۱:۳۰ شب نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2014 را در سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد.

اپل معمولا در نطق افتتاحیه نسخه های جدید iOS و OS X را رونمایی و سپس در اوایل پاییز عرضه می کند. امسال به نظر می رسد iOS 8 تفاوت ظاهری چندانی با iOS 7 نداشته باشد و در عوض اپلیکیشن های جدید مانند Healthbook برای جمع آوری اطلاعات مربوط به سلامت، نسخه جدید Maps با ویژگی های جدید، و البته قابلیت تقسیم صفحه برای آیپد را در بر بگیرد.

در سمت دیگر، OS X جدید در مرکز توجه قرار دارد زیرا گفته می شود نسبت به نسخه قبلی (Mavericks)، دیزاین آن کاملا عوض و به زبان طراحی iOS 7 نزدیک شده تا آماده آینده ای طولانی باشد. اپل به تازگی ۳۰ سالگی مک را جشن گرفت و قرار نیست سیستم عامل دسکتاپ/لپتاپ خود را کنار بگذارد.

اما مارک گورمن از 9to5mac می گوید باید در نطق اصلی امسال منتظر معرفی یک محصول جدید بود. با توجه به اینکه مکبوک ایر ۲۰۱۴ جداگانه (به صورت آنلاین) معرفی شده، جای خالی آن در مراسم احتمالا توسط مکبوک ایر رتینا که از چند وقت پیش شایعه اش را شنیده ایم، پر خواهد شد.

احتمال معرفی محصولات دیگر نظیر iWatch یا Apple TV جدید کمی دور از ذهن است ولی با این حال، نمی شود آنها را از نظر دور کرد.

شما چه انتظاراتی از مراسم ماه آینده اپل دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • HasanHasanPoor
    HasanHasanPoor | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    اینکه ios و OSX یکی شن

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

    اگه مک بوک ایر رتینا بده خیلی باحال میشه ... منتظر میمونیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی