ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تماشا کنید: اولین تریلر درون بازی “بتمن: شوالیه آرکام” منتشر شد

پاییز امسال آخرین عنوان در سه گانه بتمن از استودیو Rocksteady منتشر می شود و امروز تازه برای اولین بار، پس از معرفی بازی، تریلری منتشر شده که قسمت هایی از درون بازی را نمایش می دهد. بت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۰:۰۲

پاییز امسال آخرین عنوان در سه گانه بتمن از استودیو Rocksteady منتشر می شود و امروز تازه برای اولین بار، پس از معرفی بازی، تریلری منتشر شده که قسمت هایی از درون بازی را نمایش می دهد. بت موبیل، دشمنان جدید و ویژگی های محیطی از جمله نکات مهم این تریلر هستند که طرفداران بتمن های راک استدی مشتاقانه منتظرشان بودند. این اولین قدم سازندگان بازی است.

ماشین یا بهتر است بگوییم تانک بتمن که هفته گذشته نمایشی از آن در اولین عکس فیلم بتمن در مقابل سوپرمن دیدیم همچنان در شوالیه آرکام یک راز باقی می ماند. البته با توجه به روحیه خاص بتمن و عدم تمایل به کشتن خرده دشمنانش، این را متوجه شدیم که در این نسخه با وجود آزادی های بیشتر بتمن و قابلیت استفاده از بت موبیل، حرکات دشمنان بتمن هم هوشمندانه تر شده، احتمال برخورد بت موبیل با دشمنان کاهش یافته و اگر هم برخوردی صورت بگیرم، فرد مورد نظر برای مدتی بیهوش خواهد شد یا اگر شی باشد، به خاکستر تبدیل می شود.

بتمن: شوالیه آرکهام

"بتمن: شوالیه آرکام" هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما این موضوع توسط راک استدی تائید شده که بازی در سال 2014 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر خواهد شد. به قطع یقین می توان گفت که باید انتظار بتمن را در پاییز امسال داشته باشیم.

تریلر بازی را در زیر بببینید یا از لینک مستقیم با حجم ۱۰.۵ مگابایت دانلود کنید. این قرار است یک بازی بسیار زیبا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • شهاب رهنما
    شهاب رهنما | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    لباسش منو یاد ترنسفرمرز میندازه با این تفاوت که بتمن به ماشین تبدیل نمیشه:) ولی در کل لباس و ماشینش خیلی بهترو زیباتر از فیلما شن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی