ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سازندگان Infinity Blade یک کلون از فلپی برد ساخته اند

استودیو اپیک گیمز برای معرفی ویژگی های منحصر به فرد موتور بازی سازش Unreal Engine 4، یک کلون (مشابه) ساده از فلپی برد ساخته و آن را به صورت رایگان منتشر کرده. قسمت جالب ماجرا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

استودیو اپیک گیمز برای معرفی ویژگی های منحصر به فرد موتور بازی سازش Unreal Engine 4، یک کلون (مشابه) ساده از فلپی برد ساخته و آن را به صورت رایگان منتشر کرده. قسمت جالب ماجرا اینجا است که این بازی توسط یک آرتیست و بدون کوچک ترین اطلاعات فنی و برنامه نویسی ساخته شده!

اپیک این بازی را که تنها توسط یکی از کارمندانش ساخته شده به این جهت در اپ استور و گوگل پلی منتشر کرده که پیغام واضحی به بازی سازها، مخصوصا بازی سازهای مستقلی که شاید تسلط کاملی به همه جنبه های بازی سازی ندارند، برساند: "کار با آنریل انجین ۴ بسیار ساده است و هر کسی می تواند با آن بازی خودش را بسازد."

در حاشیه معرفی این بازی، اپیک می گوید: "تپی چیکن نمایشی کامل از استفاده آسان و انعطاف موتور آنریل ۴ است. اگرچه شاید این [بازی] تمام قابلیت های گرافیکی موتور را به چالش نکشد اما به خوبی نشان می دهد که چگونه تقریبا همه می توانند یک بازی مفرح و زیبا بسازند که در عین حال، متناسب با موبایل ها و مرورگرها باشد."

تپی چیکن به زودی قرار است برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، سافاری و اپرا هم منتشر شود. اما فراموش نکنید که Flappy Bird قرار است در تابستان امسال به فروشگاه ها بازگردد.

اپیک در گذشته بازی های بزرگی چون Infinity Blade را برای سیستم های موبایل منتشر کرده و در دنیای کنسول و PC هم با وجود بازی هایی چون Unreal Tornument و Gears of War، استودیو پر افتخاری است و با دست پر می خواهد به استقبال نسل جدید بازی های ویدیویی برود.

Tappy Chicken

Tappy Chicken

سازنده: Epic Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    27 مگ شده ؟ . . . فلپی بیرد 1 مگ بود فکر کنم . . . الان دارم فکر میکنم منم برم یه کلون از GTAV بسازم :)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی