ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مشاهده اعلان های آیفون در مک با Notifyr

گاهی انقدر غرق در کار هستیم که از تلفن همراه خود غافل می شویم و پس از ۱ ساعت می بینیم که چقدر پیغام های بی جواب به ما چشمک می زنند. اگر تلفن همراه و ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۱۵

گاهی انقدر غرق در کار هستیم که از تلفن همراه خود غافل می شویم و پس از ۱ ساعت می بینیم که چقدر پیغام های بی جواب به ما چشمک می زنند. اگر تلفن همراه و رایانه شما اپلی است باید بگویم که این سورپرایز شدن های اغلب ناخوش آیند به اتمام رسیده است. امروز قصد داریم راهی را به شما بیاموزیم که بتوانید اعلان های دریافتی (Notification) در آیفون خود را در محیط مک نیز مشاهده کنید.

Notifyr نام سرویسی است که آیفون و مک را به یکدیگر متصل می کند و کلیه نوتیفیکیشن های دریافت شده بر روی موبایل را، در کامپیوتر نیز به نمایش در می آورد. برای این منظور اپلیکیشن Notifyr باید بر روی هر دو دستگاه نصب گردد و سپس ارتباط از طریق بلوتوث میان آیفون و مک برقرار شود. این اپلیکیشن برای مک رایگان است، اما نسخه iOS آن ۴ دلار هزینه روی دست شما خواهد گذاشت.

Notifyr-scrn2

Notifyr به خوبی با نوتیفیکشن هایی مثل تماس ها، پیغام های شبکه های اجتماعی، آی‌مسیج، پیامک ها و غیره کار می کند. به دلیل یکپارچگی کامل این ۲ اپلیکیشن با یکدیگر شما حتی تماس های از دست رفته را هم در مک خواهید دید. راه اندازی سرویس Notifyr بسیار ساده و دقیقا مثل اتصال ۲ گوشی با یکدیگر از طریق بلوتوث است : کد نمایش داده در مک را در آیفون خود وارد می کنید و تمام.

Notifyr-scrn

در Notifyr به راحتی می توان نوتیفیکیشن ها را مدیریت کرد و تنها مواردی را مشاهده نمود که مورد نیاز است.  کاری که برنامه نویسان این سرویس در ترکیب iOS 7 و موریکس کرده اند بسیار بیشتر از وعده اپل در پاییز گذشته است.  در نهایت باید اشاره کرد که این سرویس به Bluetooth LE (بلوتوث هوشمند یا کم مصرف) نیاز دارد. پس آیفون شما باید حداقل 4S و مک شما محصول سال ۲۰۱۱ (آی مک و مک بوک پرو سال ۲۰۱۲) به بالا باشد.

Notifyr

Notifyr

سازنده: AWJٰVD قیمت: 3.99$ / رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS , OS X حجم: ۱.۸ / ۳.۲ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    کار نکرد حامد جان

  • Alireza Attari
    Alireza Attari | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    ما که خریدیم اینو کار نکرد :| یکی در میون کار میکنه
    یا مثلا بعد از ۴ بار ریست کردن کار کرد اما وقتی آیفون لاک شد رو مک دیسکانکت میشه

  • نارنگی
    نارنگی | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    مشابه رایگان اندرویدی= Airdroid

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی