ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های اندروید ios آیفون آیپد
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: شوالیه کوچک

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Wind-up Knight 2

wind-up knight 2 app_digiato

شاید دیگران شما را شوالیه کوچک بنامند، اما واقعیت این است که یک قلب بزرگ و شجاع، زرهی آهنین بر خود پوشانده تا برای نجات پرنسس به جنگ شوالیه های سیاه رود. در این بازی با شوالیه دوست داشتنی داستان در بیش از ۵۰ مرحله اکشن همراه شوید تا خطرناک ترین ماجراجویی ها را تجربه کنید. از روی موانع بپرید، از زیر تیغ های بران لیز بخورید و حتی از دیوار صاف بالا بروید. در مسیر داستان انواع و اقسام سلاح ها را به دست آورید تا بتوانید سر سخت ترین دشمنان را هم شکست دهید.

این بازی ادامه نسخه اول Wind-up knight است که آن نیز توانسته بود محبوبیت بسیاری در میان کاربران به دست آورد (دانلود نسخه اول از کافه بازار و اپ استور). ویدیوی معرفی این بازی را در زیر مشاهده کنید:

Wind-up Knight 2

Wind-up Knight 2

سازنده: Robot Invader قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۲۲۵ مگابایت زبان:

 

Beat Drift

اپلیکیشن بازی beat drift

این یک بازی بسیار اعتیاد آور است که عکس العمل و واکنش های شما را در سرعت بالا به چالش می کشد. در میان موانع بتازید و با تکان دادن دستگاه سعی در برگزیدن بهترین مسیر داشته باشید. بازی از گرافیک ساده ای برخوردار است و با آهنگ های جذابش حسابی شما را مجذوب خود می کند. ویدیوی معرفی بازی را در زیر می توانید ببینید:

Beat Drift

Beat Drift

سازنده: Lovisa Sayomi قیمت: ۰.۹۹ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - اندروید - ویندوز فون حجم: ۴۰ مگابایت زبان:

 

Total Conquest

Total Conquest_digiato

اگر اهل بازی های آنلاین استراتژیک مانند Clash Of Clans هستید، بی شک از Total Conquest نیز راضی خواهید بود. این بازی که ساخت شرکت Gameloft است، از تمامی استاندارد های گرافیکی و جذابیت های ذاتی محصولات این کمپانی بهره می برد و تجربه ای لذت بخش را برای کاربرش به همراه می آورد.

در رم باستان شهر خود را بنا کنید و با ایجاد دیوار و قلعه به محافظت از آن بپردازید. بیش از ۱۰ نوع جنگجوی متفاوت را تربیت کنید تا با کمک آن ها بر سرزمین های بیشتری فرمانروایی کنید و قلمرویی بزرگ تشکیل دهید. ویدیوی معرفی این بازی را هم در اینجا برای شما قرار داده ایم:

Total Conquest

Total Conquest

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - اندروید - ویندوز فون حجم: ۹۵ مگابایت زبان:

 

پرندگان ماهی گیر

fisher-birds-2_digiato

بازی Flappy Bird توانست با محبوبیت بالای خود، سبکی جدید را در صنعت بازی ها به وجود آورد. «پرندگان ماهی گیر» نام یک بازی خوش ساخت ایرانی است که الگویی مشابه Flappy Bird دارد، اما خلاقیت های به کار رفته در آن به قدری است که نتیجه نهایی را بسیار دلچسب کرده. در این بازی باید در نقش یک مرغ ماهیخوار پرواز کنید و از گودال های آب در سر راه، ماهی های بی پناه را شکار کنید. «پرندگان ماهی گیر» علاوه بر گرافیک خوب، قوانین فیزیکی را نیز به خوبی رعایت کرده و از گیم پلی صحیحی بهره می برد.

پرندگان ماهی گیر

پرندگان ماهی گیر

سازنده: سیناتیسم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۰ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا عالیه ممنون

  • ایمورتال
    ایمورتال | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    پرندگان ماهیگیر و ب پیشنهاد شما دانلود کردم..خیلی خوب و سرگرم کننده بود.
    خسته نباشید.

  • Surface
    Surface | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    چه عجب برای ویندوز فون هم بازی گذاشتید!!! تشکر

  • دلاور
    دلاور | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید.

    جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم.

  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    این اسم جدید جمعه بازیارم خوبه‌ها
    هفت سنگ D:

    • سینا
      سینا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

      عال

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی