ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس وان
موبایل

تماشا کنید: بررسی وان پلاس وان توسط مارکوس براونلی

مارکوس براونلی معروف به MKBHD از گجت بازهای معروفی است که در یوتوب کانال بررسی ویدیویی دارد و همیشه با کیفیت بالایی به گجت های تازه وارد دنیای مصرف می پردازد. اما بررسی وان پلاس وان ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۳

مارکوس براونلی معروف به MKBHD از گجت بازهای معروفی است که در یوتوب کانال بررسی ویدیویی دارد و همیشه با کیفیت بالایی به گجت های تازه وارد دنیای مصرف می پردازد. اما بررسی وان پلاس وان از این رو جذاب است که این روزها خیلی ها از آن حرف می زنند و به نوعی شیفته قیمت ارزان و مشخصات پرچمدارانه اش شده اند.

این تلفن به اندروید سیانوژن مد، نمایشگر ۵.۵ اینچی FHD، چیپ اسنپدرگن ۸۰۱، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دو تایی و گشادگی لنز f/2.0، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و اسپیکرهای استریو در لبه زیرین مجهز شده، و می خواهد با قیمت بسیار مقرون به صرفه اش (۲۹۹ یا ۳۴۹ دلار بسته به حافظه داخلی) بازار را تکانی دهد.

اما پرسش این است: آیا وان پلاس وان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری آنقدر خوب هست که بتواند جای یک پرچمدار از برندهای مشهور و پرفروش فعلی را بگیرد؟ آیا قیمت پایین باعث شده کیفیت هم پایین بیاید؟ بررسی ۱۲ دقیقه ای مارکوس براونلی پاسخ اکثر پرسش های شما را خواهد داد.

(دانلود با حجم ۲۶.۵ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    چی می گین همین اپلشم چینیه چینم جنس خوب و بد داره تقصیر چینیا نیس که بازرگانای ایرانی میرن جنس بنجل چینی میارن نمونه اش الان بهتریم کولرگازی جهان جنرال یاخت چینه

  • behnam
    behnam | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    به نظر من گوشی های چینی چه اصل چه کپی با هیچ قیمتی ارزش خرید ندارن .
    انتخاب گوشی با مشخصات اسمی پایین تر ولی کیفیت و کارایی بالاتر از کمپانی های معتبر عاقلانه تره .

  • ali.n
    ali.n | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    وان پلاس ظاهرا بسیار عالیه و مشتاقان زیادی هم داره... جالبه که این شرکت مال اوپو هست و در کنار فایند هفت برای اوپو سوداوری میکنن.
    و اینکه پنل ساخت الجی، پردازنده کوالکام، ذوربین ساخت سونی همگی نوید کیفیت رو میدن.
    ..
    ..
    تعدادی از دوستان تقاضای زیر نویس داشتن نکته جالب اینه که سایت های دیگه هم چنین ویدئو هایی میزارن اما اولین باره که میبینم کاربران چنین تقاضایی دارن و این نشون میده که از این سایت سطح بالا توقع بهترین چیزها میره.
    واقعا اینجا سایتی حرفه ای در این زمینه هست و منم از همه زحمت کشان این سایت بهتر بودن رو میخوام.. هیچ جا هیچ توقفی برای پیشرفت وجود نداره پس لطفا باز هم بهتر بشید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی