ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی جی ۳
تکنولوژی

LG G3، اولین تلفن هوشمند دنیا با فوکوس خودکار لیزری خواهد بود

می دانیم امروز و روزهای گذشته از پرچمدار جدید ال جی زیاد نوشته ایم، اما خبرها چند روز مانده به مراسم معرفی آن، تمامی ندارند. حالا به نظر می رسد آخرین بخش پازل هم کنار ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۸

می دانیم امروز و روزهای گذشته از پرچمدار جدید ال جی زیاد نوشته ایم، اما خبرها چند روز مانده به مراسم معرفی آن، تمامی ندارند. حالا به نظر می رسد آخرین بخش پازل هم کنار بقیه قرار گرفته باشد.

همان طوری که در این روزها در دیجیاتو خوانده اید، تمام مشخصات فنی LG G3 لو رفته. در آخرین مطلب اشاره کردیم که تنها مورد مبهم، مربوط به قطعه ای است که احتمالابا فوکوس سریع دوربین عقب مرتبط است. حالا The Verge هم پشت سر evleaks در آمده و تایید می کند که این قطعه، چیزی نیست جز "سیستم فوکوس خودکار لیزری."

۱۳ میلیون پیکسل، لزرشگیر اپتیکال، و حالا لیزر.

مشابه سنسور کمکی تشخیص عمق که HTC در پشت One m8 قرار داده، الجی نیز از یک لیزر استفاده کرده تا عمق اشیا در میدان دید دوربین، بدون معطلی تشخیص داده شود و زمان گرفتن هر عکس، یعنی از لحظه تپ روی دکمه لمسی شاتر تا ثبت نهایی، به حداقل کاهش یابد.

فوکوس خودکار سریع و قابل اتکا بخشی از مزیت تلفن های هوشمند است که رفته رفته دوربین های دیجیتال را از زندگی روزمره مردم بیرون رانده اند. الجی نیز مانند دیگر شرکت ها با راهکار خود به میدان آمده و انتظار می رود با این سیستم جدید بتواند تحولی در عکاسی از سوژه های متحرک به وجود آورد.

دست تان را جلوی تلفن مشت کنید تا Selfie گرفته شود.

در کنار فوکوس خودکار، عکاسی با ژست های حرکتی هم در G3 از نظر دور نمانده. الجی نیز مانند سایر شرکت ها که علاقه مردم به گرفتن عکس های خودی (Selfie) را به آغوش کشیده اند، در G3 امکانی فراهم کرده تا با مشت کردن دست خود در مقابل تلفن، به راحتی هر چه تمام تر از خود عکس Selfie بگیرید.

توضیحات بیشتر درباره مشخصات فنی G3 در مراسم ۶ خرداد لندن توسط این شرکت داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • barobach
    barobach | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    ایکاش فقط یکی با اعتماد بنفس و قدرت سخنرانی استیو جابز تو این شرکن کره ای بود - یه معرفی خوب میتونه خیلی مفید باشه - البته از حق نگزریم G2 هم خوب معرفی شد.

  • Serloopes
    Serloopes | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    کاش لینک دانلود میزاشتین....

  • احمد
    احمد | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    چیز جالبی امیدوارم خوب از اب در بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی