ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شارژر بی سیم بسیار متفاوت در بین وسایل جانبی LG G3

همان طور که الجی هم در تیزرهای پیش از معرفی محصول نشان داده، G3 دارای کاوری به نام Quick Circle خواهد بود. اما غیر از این وسیله جانبی، دیگر منتظر چه باشیم؟ خودتان حدس زده اید، بله، ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۳

همان طور که الجی هم در تیزرهای پیش از معرفی محصول نشان داده، G3 دارای کاوری به نام Quick Circle خواهد بود. اما غیر از این وسیله جانبی، دیگر منتظر چه باشیم؟ خودتان حدس زده اید، بله، قرار است یک شارژر بی سیم هم برای G3 عرضه شود که عکس های آن را در اینجا می بینید.

دیزاین متفاوت شارژر را تا به حال در کمتر محصولی از برندهای اصلی دیده ایم و غیر از ایفای نقش شارژر بی سیم، به عنوان یک استند (پایه) برای تلفن هم عمل می کند. بنابراین می توان حین شارژ خیلی راحت از تلفن استفاده کرد و اعلان های روی نمایشگر را دید.

gsmarena_001

یک نکته هم در این بین وجود دارد. دیگر وسیله جانبی برای G3 کاور کوییک سرکل است که شرکت قبلا آن را معرفی کرده و قرار است در ۵ رنگ سیاه متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق، آبی دریایی و صورتی هندی عرضه شود.

اما اینطور که در بعضی وبسایت ها نوشته شده، شارژ بی سیم LG G3 فقط با استفاده از کوییک کاور (که جایگزین درب تلفن در عقب می شود) ممکن است.

این خبر فعلا نه قابل تایید است و نه قابل رد کردن. باید تا روز مراسم صبر کرد و دید این دو وسیله جانبی دقیقا چه مشخصاتی دارند. عکس های کوییک سرکل در چند رنگ معرفی شده را در ادامه مطلب ببینید.

gsmarena_004

gsmarena_003

gsmarena_006

gsmarena_005

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • کامی
    کامی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام. لطفا چنانچه کاور کوییک سرکل هوشمند در سایت موجوده قیمت انرا درج نمایید تا سفارش خرید بدهیم. با تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی