ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خریدهای گوگل
تکنولوژی

گوگل: ۳۰ میلیارد دلار درآمد خارجی صرف خرید شرکت های جدید می شود

اسنادی که گوگل در مقاطع مختلف به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا ارائه می کند، گاه حاوی اعداد و اطلاعات جالبی هستند که مورد توجه کارشناسان قرار می گیرد. مثلا خواست این شرکت برای ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۵

اسنادی که گوگل در مقاطع مختلف به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا ارائه می کند، گاه حاوی اعداد و اطلاعات جالبی هستند که مورد توجه کارشناسان قرار می گیرد. مثلا خواست این شرکت برای تبلیغ در خانه ها و خودروها یکی از این نوع اطلاعات بود که چند روز قبل درباره اش خواندیم و البته بعدا مشخص شد نِست جزئی از آن نیست.

یک خرید ۴ تا ۵ میلیاردی دلاری جدید در دستور کار گوگل است.

اما دیگر اطلاعات جالبی که از این اسناد بیرون آمده را با هم مرور کنیم. گوگل می خواهد بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار از درآمدهای خارجی خود را صرف تصاحب شرکت ها و بنگاه های بین المللی کند. رقمی که فقط چند درصدش می تواند حلال مشکلات شرکت های نگون بختی مثل بلکبری باشد. گویا از جمله خریدهای آتی شرکتی با ارزش ۴ تا ۵ میلیارد دلار است که هنوز نام آن اعلام نشده ولی طبق این اسناد، تصاحبش قطعی است.

یکی از دلایل نگه داری درآمدهای بین المللی در حساب های خارجی، فرار کردن از هزینه های مالیاتی زیادی است که شرکت هایی نظیر گوگل با وارد کردن درآمدهای خود به ایالات متحده باید بپردازند. گویا گوگل می خواهد از این حساب ها برای خریدهای جدید بین المللی اش برداشت های کلان کند و بیش از پیش بازوهای خود را در دنیا گسترش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Johng603
    Johng603 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

    Can you add a Blackberry template? This web page is tricky to read otherwise for those of us browsing with cell phones. Otherwise, in the event you can place a RSS link up, that would be good also. ckaadeacbgdd

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی