ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیو بالمر
تکنولوژی

استیو بالمر در فکر خرید تیم بسکتبال لوس آنجلس کلیپرز

مدیر عامل سابق مایکروسافت که حالا بعد از مدت ها با جا گذاشتن بیل گیتس، تبدیل به بزرگترین سهامدار این شرکت هم شده، این روزها به دور از فشارهای مدیریتی مشغول لذت بردن از زندگی ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۵۰

مدیر عامل سابق مایکروسافت که حالا بعد از مدت ها با جا گذاشتن بیل گیتس، تبدیل به بزرگترین سهامدار این شرکت هم شده، این روزها به دور از فشارهای مدیریتی مشغول لذت بردن از زندگی است. اما هیچ چیز از جذابیت رفتار او کم نشده. TMZ که به شایعات چهره های مشهور می پردازد گزارش کرده بالمر مشغول مذاکره با اداره کننده فعلی باشگاه لوس آنجلس کلیپرز است تا آن را خریداری کند.

منبع ناشناس این داستان می گوید بالمر روز یکشنبه با شلی استرلینگ مدیر فعلی تیم که همسر دانلد استرلینگ صاحب آن نیز هست، دیدار داشته و به خرید این تیم فکر می کند. این اولین باری نیست که بالمر به ورزش علاقه نشان می دهد، او قبل از واگذاری مدیر عاملی مایکروسافت به ساتیا نادلا هم در گروهی عضو بود که قصد خرید ساکرامنتو کینگز را داشتند و می خواستند آن را به تیم خانگی مایکروسافت در سیاتل تغییر دهند. اما سایر صاحبان آن تیم رای به نفروختنش به گروه بالمر دادند.

بالمر قبلا در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفته بود: "اگر به خرید کلیپرز علاقه دارم به خاطر خود لوس آنجلس است. من دیگر کار نمی کنم بنابراین انعطاف جغرافیایی (!) بیشتری نسبت به ۱.۵ سال قبل دارم. جا به جا کردن آنها می تواند مخرب باشد."

استیو بالمر همیشه آدم با روحیه ای بوده. اگر از من می پرسید، او از فرط انرژی حتی می تواند یک تیم بسکتبال را هم از کنار زمین مربی گری کند! به خصوص که گاهی چهره اش ترسناک هم می شوند و هر چند توسعه دهندگان مایکروسافت در کنفرانس های Build زیاد با این سبک او جور نبودند، شک ندارم بازیکن های NBA از داشتن چنین مدیری لذت هم خواهند برد.

ویدیوی خداحافظی استیو بالمر با کارمندان مایکروسافت یکی از جذاب ترین ها در این چند سال اخیر بود. پر احساس و دوست داشتنی. بد ندیدیم آن را در اینجا برای شما بیاوریم. ویدیو را در زیر ببینید یا از لینک مستقیم دانلود کنید و با این مرد بزرگ دنیای تکنولوژی بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • دانیال Daniel
    دانیال Daniel | ۶ خرداد ۱۳۹۳

    فقط یه چیز میگم: جای نردبان خالی که با مطالب درجه یکش از ما برنامه نویس ها حمایت کنه.......

  • بهاره
    بهاره | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    خوبه ... اسشون هم مثل پل آلن رفته تو کار ورزش . بیزینس فوق علاده ای باید باشه گرداندن این باشگاه های بسکتبال و بیس بال که این میلیاردر ها توش سرمایه گذاری کلان میکنند .
    دلم یکم براش تنگ شده .... عادت کرده بودیم به جست و خیزاش تو کنفرانس های مایکروسافت .

  • ali
    ali | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    من تو نارنجی ثبت نام نکرده بودم ولی نظرات رو میخوندم
    امیدوارم ساتیا به اندازه ی بیل گیتس و استیو بالمر موفق بشه

  • اختاپوس
    اختاپوس | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    کچـــــل کــچل :دی دوستان کی منو یادشه تو نارنجی ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی