ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لو رفتن مشخصات، قیمت و زمان عرضه HTC One M8 Ace

به نظر می رسد اچ تی سی نسخه ارزان قیمت آخرین پرچمدار خود یعنی One M8 را زودتر از انتظارات ما به بازار عرضه می کند. طبق شایعه ای که از چین منتشر شده این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۶

به نظر می رسد اچ تی سی نسخه ارزان قیمت آخرین پرچمدار خود یعنی One M8 را زودتر از انتظارات ما به بازار عرضه می کند. طبق شایعه ای که از چین منتشر شده این دستگاه با پسوند احتمالی Vogue Edition در سوم ژوئن عرضه می شود. البته یک شایعه دیگر هم مطرح است که این دستگاه را HTC One M8 Ace نامیده. به هر صورت ممکن است بسته به مناطق جغرافیایی مختلف، اسامی تفاوت داشته باشد.

چندی پیش اچ تی سی در پوسترهای تبلیغاتی خبر از One بعدی داده بود. منتها در تصاویر از مدل هایی استفاده کرد که لباس آنچنان گران قیمتی به تن نداشتند و در متن از عباراتی چون "شیک پوشی به لباس گران پوشیدن نیست" و غیره استفاده کرد. از این رو می توان حدس زد HTC One بعدی یک تلفن هوشمند  ارزان قیمت و به احتمال زیاد همان HTC One M8 Ace خواهد بود.

htc-one-m8-ace

زمانی که عبارت ادیشن در انتهای مدل یک گجت آورده می شود نشان از شباهت بسیار زیادش با نسخه اصلی می دهد. با توجه به اطلاعات لو رفته عموما همان مشخصاتی که در ام ۸ اصلی به کار رفته را در نسخه ارزان قیمت تر هم خواهیم دید. یعنی اسنپدرگن ۸۰۱، صفحه نمایش ۵ اینچ با کیفیت 1080p و ۲ گیگابایت رم و اندروید ۴.۴ و رابط کاربری اچ تی سی با نام Sense 6.0. حتی گفته شده که از همان تکنولوژی HTC BoomSound هم برای تقویت پخش صدا استفاده شده.

تفاوت از بیرون دستگاه یعنی بدنه و ساخت شروع می شود. جنس بدنه از فلز به پلاستیک -مانند تلفن های میان رده سری Desire- تقلیل یافته. البته ظاهرا جنس بدنه HTC One M8 Ace (یا Vogue) چیزی بینابینی و در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی خواهد بود.  تفاوت دیگر این نسخه ارزان قیمت در دوربینی است که بر خلاف M8 از نوع Ultra Pixel دو تایی نیست و تنها به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساده بسنده کرده!

ممکن است تا اینجای کار تفاوت نسخه اصلی و ازان قیمت را سطحی دیده باشید، اما در مورد قیمت به هیچ عنوان اینطور نیست. ظاهرا HTC One M8 Ace/Vogue edition چیزی در حدود ۴۸۱ دلار قیمت گذاری شده که یک سوم کمتر از وان ام ۸ است. به هر صورت باید تا هفته آینده صبر کرد تا HTC در چین این غول به ظاهر ارزان قیمت را رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • sina
    sina | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    يكي از برتري هاي HTC اون حس قدرتي بود كه موقع به دست گرفتن گوشي به آدم دست ميداد . اميدوارم تو اين گوشي هم همينطوري باشه.

  • Arash
    Arash | ۵ خرداد ۱۳۹۳

    دنیا و htc تو دنیای موبایل بعد از htc فقط asus

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی