ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

LG G3 احتمالا تا ۲ ترابایت میکرو اس دی را پشتیبانی می کند

بنا به مشخصاتی که در وبسایت ال جی بریتانیا قرار گرفته، این تلفن که فردا رسما به دنیا معرفی می شود، دارای پورت میکرو اس.دی با ظرفیت پشتیبانی از ۲ ترابایت حافظه جانبی خواهد بود. هر ۱ ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۷:۲۷

بنا به مشخصاتی که در وبسایت ال جی بریتانیا قرار گرفته، این تلفن که فردا رسما به دنیا معرفی می شود، دارای پورت میکرو اس.دی با ظرفیت پشتیبانی از ۲ ترابایت حافظه جانبی خواهد بود. هر ۱ ترابایت معادل ۱۰۲۴ گیگابایت است و به این شکل (با فرض صحت اطلاعات)، جی ۳ فرسنگ ها جلوتر از سایر پر چمدارها که نهایتا تا ۱۲۸ گیگابایت میکرو اس.دی را پشتیبانی می کنند، قرار خواهد گرفت.

در این وبسایت همچنین سایر مشخصات تلفن نیز مورد تایید قرار گرفته، از جمله: نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD)، چیپ اسنپدرگن ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۴۶ گیگاهرتزی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، وای-فای 802.11ac و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض با امکار شارژ القایی یا بی سیم.

نکته جالب توجه اینجا است که تا امروز حتی میکرو اس.دی با ظرفیت ۲ ترابایت به بازار نیامده. آیا این یک اشتباه تایپی است یا الجی واقعا تلفنش را به چنین امکانی مجهز کرده؟ یا شاید یک جلوه تبلیغاتی را از این شرکت کره ای  شاهد هستیم. البته کسی چه می داند، ممکن است الجی در غافلگیری یک میکرو اس.دی ۲ ترایابایتی برای G3 را معرفی کند. شما چطور فکر می کنید؟

ال جی جی ۳
اسکرین شات از اطلاعات منتشره در وبسایت ال جی شاخه بریتانیا.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۲۱ دی ۱۳۹۳

    من خودم یک هارد اکسترنال 1 ترابایت با کابل otg به گوشیم که جی 3ذوصل کردم خیلی راحت ساپورتش کرد و هیچ مشکلی هم نداشت و الانم دارم از این طریق فیلم هامو باش نگاه میکنم پس تبلیغات نیست همش حقیقت درود بر الجی بزرگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی