ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت، سامسونگ و جنگ دیوانه وار بر سر ترمینال شماره ۵

قبل از اینکه سامسونگ ترمینال شماره ۵ فرودگاه هیثروی لندن را به تسخیر در آورد و به صحنه ای برای تبلیغ گلکسی S5 تبدیل کند، این نوکیا بود که به اشغال بیلبوردهای بزرگ در داخل ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۲

قبل از اینکه سامسونگ ترمینال شماره ۵ فرودگاه هیثروی لندن را به تسخیر در آورد و به صحنه ای برای تبلیغ گلکسی S5 تبدیل کند، این نوکیا بود که به اشغال بیلبوردهای بزرگ در داخل و خارج این فرودگاه عادت کرده بود.

نوکیا که حالا دیگر تبدیل بخشی از شاخه دیوایس های مایکروسافت شده، در تلاشی برای ترول ورزی و دست انداختن تبلیغات سامسونگ، تعدادی فضانورد لومیایی (Lumianaut) را در جستجوی یک پرواز به سوی کهکشان، به ترمینال شماره ۵ فرستاده.

Lumianauts3-w700

آنها هم کم نگذاشته اند. حضورشان در کهکشان سامسونگ را ناامید کننده خوانده اند زیرا هیچ چیز با ارزش و به درد بخوری در این ترمینال کهکشانی نیافته اند، نه حتی یک بلیت به سوی کهکشان! مایکروسافت در پایان این حرکت تبلیغات جالب گفته "لومیایی که در جیب های خود داریم همیشه فراتر از این کهکشان است."

در وبسایت نوکیا (البته به طنز و سخره) نوشته شده که این فضانوردان نتوانستند حتی یک پرواز از ترمینال شماره ۵ به سوی کهکشان پیدا کنند. هواپیماهای آنجا هم مثل هر ترمینال دیگری به مقصدهای زمینی می رفته اند و خبری از خدمات مخصوص به فضانوردان نبوده، در نتیجه آنها به مقر زنگ زده و گفته اند: "مایکروسافت... ما یک مشکل داریم."

آخر هفته فضانوردان مایکروسافت می رفت تا خراب شود که لومیا با کیفیتی خارج از این دنیا (ی سامسونگی) به  کمک شان آمد. این یکی از جالب ترین ترول ورزی های تبلیغاتی شرکت ها در چند وقت اخیر است. ۴ ستاره برای مایکروسافت، اما بعید است این کارها از فروش سرسام آور تلفن های سامسونگ بکاهد.

Lumianauts4-w700

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • مسلم
    مسلم | ۲ آذر ۱۳۹۵

    به نظرم بیشتر تبلیغات برای سامسونگ کرده تا ترول ورزی

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    طرفدار سامسونگ نيستم ولي اينكار مايكروسافت فقط حسادته.

  • ali
    ali | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    چه بی مزه!
    چه تبلیغات و جلب توجه مسخره ای!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی