ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارگردان “دنیای ژوراسیک” از لو رفتن جزئیات فیلم ناراحت است

خبری که می خوانید شامل جزئیاتی درباره فیلم است. قرار است تابستان ۲۰۱۵ فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) اکران شود که دنباله بر دو فیلم استیون اسپیلبرگ و یک فیلم جو جانستون است. ولی کارگردان این ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۵

خبری که می خوانید شامل جزئیاتی درباره فیلم است.

قرار است تابستان ۲۰۱۵ فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) اکران شود که دنباله بر دو فیلم استیون اسپیلبرگ و یک فیلم جو جانستون است. ولی کارگردان این فیلم جدید آقای کالین ترووُروف که تا الآن درباره جزئیات فیلمنامه آن سکوت کرده بود، بعد از لو رفتن جزئیات این فیلم در گزارشی که هفته پیش منتشر شد، مجبور شده در مصاحبه ای با SlashFilm به شفاف سازی بپردازد.

به این شکل، جزئیات بیشتری از چهارمین قسمت سری فیلم های ژوراسیک پارک که به خاطر جلوه های ویژه شان برای بسیاری از ما نوستالژی خاصی دارند، منتشر شده. آقای ترووُروف می گوید داستان فیلم، ۲۲ سال بعد از قسمت سوم پارک ژوراسیک اتفاق می افتد و محل آن نیز همان جزیره معروف Isla Nublar است که اکنون به یک پارک دایناسور واقعی با ۲۰ هزار بازدیدکننده در طول سال تبدیل شده.

ترووُروف می گوید به خاطر پیشرفت تکنولوژی از سال ۱۹۹۳ به این طرف، دایناسورها در فیلم تبدیل به موجوداتی عادی برای مردم شده اند و برای مثال "یک نوجوان به شیشه محافظ تکیه داده و در حالی که تی-رکسی در پشت سر او است، برای رفیقش پیامک می فرستد."

کارگردان فیلم آقای کالین ترو
کارگردان فیلم آقای کالین ترووُروف

کارگردان فیلم اضافه می کند: "در این فیلم با شکارچی و شکار طرف هستیم. فیلمی است درباره رابطه انسان با حیوانات، و اینکه چطور به تهدیدی که آنها برای سلطه کامل مان بر زمین به وجود می آورند، واکنش نشان می دهیم." البته قرار نیست از ولوسی رپتورهای این فیلم شیرین کاری ببینیم و هیچ دایناسور دست آموزی نیز وجود ندارد.

ترووُروف می گوید باید منتظر یک دایناسور غول آسای جدید هم بود که محققین ژنتیکی در فیلم آن را به وجود آورده اند: "چیزی بزرگتر، با دندان های بیشتر و نعره های قوی تر" که به ظاهر قرار است برآورنده یکی از نیازهای شرکت گرداننده جزیره در فیلم باشد.

آقای ترووُروف با ابراز تاسف از وضعیت فعلی فیلم ها می گوید: "زمان بچگی ما، آدم به سینما می رفت و یک مرتبه فیلم را می دید. داستان ذهن آدم را پاک می کرد و به بالای ابرها می برد. اما الآن فقط وجود یک نفر کافی است تا کل فیلم را برای همه خراب کند. امیدوارم هر کسی که این کار را کرده، به قصد تخریب بوده باشد. چون اگر به قصد کمک بوده، عین دوستی خاله خرسه شده."

شاید آقای ترووُروف باید کلاس مخفی کاری را پیش کریستوفر نولان بگذراند تا دیگر فیلم های او قبل از اکران لو نروند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • یه بنده خدا
    یه بنده خدا | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    دقیقا وکستی خاله حرسه چه معنایی در انگلیسی داره

  • Dark Light
    Dark Light | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    شاید آقای ترووُروف باید کلاس مخفی کاری را پیش کریستوفر نولان بگذراند تا دیگر فیلم های او قبل از اکران لو نروند!
    عاشق کریستوفرم. حیف که تو فیلم بتمن علیه سوپر من کارگردان نیست و تقریبا میشه گفت فقط تهیه کنندست. ( توی کار نویسندگی هم میگن زیاد دخالت نکرده )

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    عجب صحبتی کردین عجب کارگردان وسواسی ایم هست

  • ببعی (عاشق اپل )
    ببعی (عاشق اپل ) | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    یک دو سه امتحان میکنیم

مطالب پیشنهادی