ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با برندگان مسابقه طراحی Good Design آشنا شوید

Good Design یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین مسابقاتی است که هر ساله در آن برترین طراحی ها در حوزه های مختلفی همچون گرافیک، بسته بندی، الکترونیک و ... انتخاب می شوند. این مسابقه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۱

Good Design یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین مسابقاتی است که هر ساله در آن برترین طراحی ها در حوزه های مختلفی همچون گرافیک، بسته بندی، الکترونیک و ... انتخاب می شوند. این مسابقه که قدمت آن به سال ۱۹۵۰ بر می گردد، توسط هیئتی از بهترین طراحان، داوری می شود و در آن بر اساس فاکتور هایی همچون خلاقیت و نوآوری، بهترین محصولات هر سال معرفی می گردند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با برندگان حوزه الکترونیک مسابقه امسال Good Design در استرالیا آشنا شویم.

BACtrack Mobile Breathalyzer

gooddesignbactrack

این دستگاه کوچک به کاربر اجازه می دهد تا با دمیدن نفس در آن، میزان الکل موجود در خون خود را اندازه بگیرید. این محصول به وسیله بلوتوث با اپلیکیشن خود در تلفن هوشمند ارتباط برقرار می کند و اطلاعات لازم را به نمایش در می آورد.

GRIPster Wrap for ipad case

gooddesigngripster

این کیس علاوه بر اینکه در نقش یک محافظ برای آیپد ظاهر می شود، به کاربر این امکان را می دهد تا همچون یک کیف سامسونت آیپد را در دست بگیرد و به حمل و نقل آن بپردازد.

Outdoor Technology Buckshot

gooddesignbuckshot

این اسپیکر همراه به کمک بلوتوث به دستگاه های مختلفی وصل می شود و می تواند تا فاصله ۹ متری ارتباط خود را حفظ نماید. Buckshot در برابر گرد و غبار، ضربه و آب مقاوم است و به لطف گیره ای که دارد می تواند بر روی پایه های مختلفی همچون دسته دوچرخه، ثابت شود.

Blackmagic Pocket Cinema Camera

Screen Shot 2014-05-30 at 10.56.23 AM_digiato

این دستگاه کوچکترین دوربین فیلم برداری دیجیتال جهان است. Blackmagic در سال ۲۰۱۳ توانست جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد و به انتخاب اول مستند سازان و فیلم سازان مستقل تبدیل شود. به کمک این دستگاه، کارگردانان می توانند تصاویری در حد فیلم های سینمایی را در محیط های دشوار و فضاهای کوچک ضبط نمایند. جالب اینکه Blackmagic قیمتی بسیار رقابتی دارد و با کمتر از ۱.۰۰۰ دلار به بازار عرضه می شود.

Backbone

gooddesignbackbone

این کیس علاوه بر اینکه از موبایل شما محافظت می کند، همراه با خود روش های متفاوتی را نیز برای شارژ به همراه می آورد. Backbone در خود قابلیت شارژ وایرلس Qi را دارا است و علاوه بر آن از یک باتری لیتیومی نیز استفاده می کند.

Dropcam Pro

gooddesigndropcampro

این دوربین کوچک به وسیله WiFi تصاویر ضبط شده خود را بر روی کامپیوتر و یا موبایل ارسال می کند. طراحی Dropcam به نوعی است که به راحتی می توان آن را بر روی موقعیت های مختلف نصب کرد و از تصاویر آن بهره برد.

Jump Charging Cable

gooddesignjumpchargingcable

این محصول که فعالیت خود را در قالب یک کمپین Kickstarter آغاز کرد، اکنون توانسته به جایی برسد که جایزه Good Design را به خود اختصاص دهد. این دستگاه در حالت عادی می تواند نقش یک کابل شارژ را ایفا نماید، اما تفاوت آن در زمانی است که موبایل به صورت کامل شارژ می شود؛ در این هنگام Jump برق را دیگر به موبایل ارسال نمی کند و در عوض شروع به شارژ کردن باتری ذخیره خود می کند. کاربر سپس می تواند از این باتری در زمانی که به برق دسترسی ندارد، جهت شارژ کردن موبایل خود استفاده نماید.

RODE's iXY

Screen Shot 2014-05-30 at 10.56.07 AM_digiato

یک انتخاب خوب و البته جذاب برای افراد اهل موسیقی. RODE's iXY یک میکروفون فوق العاده است که با اتصال به تلفن هوشمند شما می تواند صداهایی با کیفیت بسیار بالا را ضبط نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

    به تولید انبوه برسن محصولات کاربردیی هستن

  • amer.mj
    amer.mj | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    Jump Charging Cable
    عجب چيزى بود

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۹ خرداد ۱۳۹۳

    شما نام کاربریتو اسم سایتت میزاشتی راحت تر نبود برات ...دیگه نیازم نبود هی اینجا بنویسی همیشه اونجا بود دیگه.....هه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی