ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از ساعت هوشمند خود در نمایشگاه کامپیوتکس پرده برداری خواهد کرد

شرکت ایسر پس از کمپانی Lenovo، دومین تولید کننده بزرگ PC در آسیا به حساب می آید. اخبار رسیده حکایت از آن دارد که ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس امسال قصد ندارد محصول جدیدی در حوزه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۲

شرکت ایسر پس از کمپانی Lenovo، دومین تولید کننده بزرگ PC در آسیا به حساب می آید. اخبار رسیده حکایت از آن دارد که ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس امسال قصد ندارد محصول جدیدی در حوزه PC معرفی نماید و در عوض می خواهد با پرده برداری از ساعت هوشمند جدیدش، پای خود را به بازار های جدیدی باز کند.

طبق اعلام این شرکت تایوانی، آن ها در نمایشگاه کامپیوتکس، علاوه بر ساعت، پنج تلفن هوشمند جدید نیز معرفی خواهند کرد. در مجموعه این تلفن ها نیاز تمام قشر ها دیده شده است، و ایسر تلاش کرده با ساخت محصولاتی پرچمدار و اقتصادی، نظر کاربران را به خود جلب نماید. همچنین بر خلاف سال قبل که ایسر با تبلت های خود در کامپیوتکس درخشید، این شرکت امسال قرار است تنها یک تبلت هشت اینچی اندرویدی را معرفی کند.

BN-DA288_acerwa_D_20140530141852 (1)

پیغامی که ایسر با اعلام چنین تصمیماتی ارسال می کند، واضح است. دنیای PC در حال از هم فرو پاشیدن است. وقتی که دومین تولید کننده بزرگ PC در آسیا، هیچ محصول جدیدی در این بخش معرفی نمی کند، یعنی زنگ های خطر برای مایکروسافت به صدا در آمده. طبق آماری که اخیرا منتشر شده عرضه جهانی صنعت PC در سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود که امسال نیز ۶ درصد دیگر سقوط را تجربه نماید.

در رابطه با ایسر هم باید بگوییم که این شرکت در حال حاضر سود دهی چندانی ندارد و تمرکز بر روی بازار تبلت و موبایل می تواند تصمیمی منطقی برایش باشد. تصمیمی که احتمالا پول های بیشتری را در مقایسه با PC روانه شرکت خواهند کرد.

به نظر شما مرگ PC نزدیک است؟ آیا این موضوع آینده مایکروسافت را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • hadi haddadian
    hadi haddadian | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا ایسر لوگوشو عوض کرد شما نمیدونید؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی