ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایه اتصال ND5530 ال جی، لذت موسیقی با دستگاه های مختلف

پایگاه اتصال ND5530 ال‌جی با این طراحی شیک فلزی قرار است لذت گوش دادن به موسیقی از روی دستگاه اندرویدی یا اپلی را برای صاحبش به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید از طریق بلوتوث آهنگ های روی دستگاه ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۱

پایگاه اتصال ND5530 ال‌جی با این طراحی شیک فلزی قرار است لذت گوش دادن به موسیقی از روی دستگاه اندرویدی یا اپلی را برای صاحبش به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید از طریق بلوتوث آهنگ های روی دستگاه اندرویدی خود را به این پخش کننده منتقل کنید و علاوه بر راحتی فراوان در استفاده، صداهای مزاحم را هم حذف کنید. همچنین می‌توانید از اتصال با سیم دستگاه ها به این پایگاه بهرمند شوید تا همزمان بتوانید دستگاه را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

این دستگاه با برخورداری از NFC (ارتباط حوزه نزدیک) امکان همگام سازی و افزایش کیفیت اتصال میان دستگاه های هوشمند و بلندگوها را فراهم می کند تا وضوح صدا و راحتی بهتری داشته باشید. الجی می گوید که این این سیستم دو کاناله صدای 30 واتی قدرتمندی دارد و حداکثر صدای بم (bass) و حداقل صدای زیر (treble) را به خوبی در کنار یکدیگر اجرا می کند.

lg-hub-2

کاربر می‌تواند کنترل سیستم صوتی را به وسیله برنامه کاربردی LG Remote به طور کامل در دست بگیرد. با این برنامه که از طریق بلوتوث کار می کند و تنها کافی است آن را  روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، اختیار سیستم پایگاه صوتی را کامل در دست خواهید داشت.

ویژگی‌های این دستگاه به طور خلاصه عبارت هستند از:

  • پخش صدا به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث: با استفاده از فناوری بلوتوث، می‌توان از آهنگ‌های مورد علاقه را با لذت گوش کرد؛ البته بدون نیاز به  گذاشتن گوشی روی ایستگاه اتصال آیفون، آییاد و اندروید.
  • سازگاری با NFC (ارتباط حوزه نزدیک): به سادگی تلفن هوشمند خود را روی دستگاه بگذارید و استفاده کنید.
  • ساخته شده برای آی‌پاد، آیفون و آیپد: بیشتر پایه‌های اتصال ال جی از جدیدترین  نسل و البته نسل قدیم اپل پشتیبانی می‌کنند و دسترسی کامل به امکانات مورد علاقه و عملکردها را -بدون در نظر گرفتن اینکه دستگاه شما از کدام نسل است- فراهم می کنند.
  • قابلیت Portable In به شما امکان می‌دهد تا به سادگی از طریق شکاف 3.5 میلی‌متری، دستگاه‌های پخش‌کنندۀ MP3 یا مدیاپلیر شخصی خود را به این پایه‌های اتصال متصل کنید و از طریق اتصال AUX به موسیقی دلخواه خود گوش فرادهید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    اپل چرا خودشم ازینا نمیزنه .... ؟

  • you,re gonna absolutely love ios 8
    you,re gonna absolutely love ios 8 | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

    خوب میباشد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی