ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از iCloud Drive پرده برداری کرد؛ فضایی ابری شبیه به دراپ باکس

دنیا، دنیای ابرها است و هر شرکتی دست نجنباند دیگری با ارائه محصولی بهتر مصرف کنندگان را بر فراز با خود همراه می کند. اپل هم دست به کار شده و iCloud Drive را نو نوار ...

علی
نوشته شده توسط علی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۸

دنیا، دنیای ابرها است و هر شرکتی دست نجنباند دیگری با ارائه محصولی بهتر مصرف کنندگان را بر فراز با خود همراه می کند. اپل هم دست به کار شده و iCloud Drive را نو نوار کرده تا بیش از این از رقبا عقب نماند.

از این پس هر اپلیکیشنی که در این فضا استفاده می کنید فولدر مخصوص به خود را در رابط کاربری iCloud خواهد داشت. همچنین توسط Finder فایل های ذخیره شده خود را از طریق OS X و iOS و یا ویندوز در اختیار خواهید داشت. قابلیت درگ اند دراپ هم اضافه شده تا به راحتی و بدون نیاز به یک دستگاه مک بتوانید فایل ها را در فضای ابری آپلود کنید.

قبل از هر چیز باید بدانید که برای استفاده از تمام قابلیت های این سرویس ارتقا به آخرین نسخه OS X یعنی یوسمیتی ضروری است و این یعنی در پیش گرفتن روش مایکروسافت برای ادغام هرچه بیشتر سرویس ابری با سیستم عامل تا کاربر به ناچار به استفاده از آن روی بیاورد. به علاوه همان طور که انتظار می رود iOS 8 هم پر رنگ تر از پیش iCloud را درون خود می بیند تا کاربر کمترین نیاز را به استفاده از خدمات دیگر شرکت ها داشته باشد.

همچنین از این پس iCloud در محوریت خدماتی مثل ویرایش عکس قرار می گیرد تا همزمان سازی به شکل کاملی صورت پذیرد. اپل ظرفیت 5 گیگابایتی برای حالت اولیه و رایگان فضای ابری خود در نظر گرفته و کسانی که به ظرفیت های بیشتر نیاز داشته باشند باید مبالغی را به صورت ماهانه بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mena
    mena | ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

    من اپلی نیستم ولی از این کپی بردای از روی دراپ باکس خوشم می یاد.
    اپلی نواور.

  • Ali
    Ali | ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

    اپل ترکوند. Ios 8 عالی هست.
    کاشکی مثل وینفون ۸.۱ یه فایل منیجر هم میگذاشت تا دیگه کلا دور جیلبریک رو خط بکشم.
    امیدوارم توی نسخه ۹ اضافه کنه

  • seventik
    seventik | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

    سلام علی اقا
    شما نویسنده جدید هستی؟؟

  • مهرداد خدائی
    مهرداد خدائی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی کار خوبی کرده.
    این قابلیت توی ویندوز هم هست. خیلی راحت فایلها از my computer قابل دسترس هست حتی میشه توی شبکه یا homegroup به اشتراکشون بذاری البته این علاوه بر اشتراک گذاری فایل از طریق اینترنت هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی