ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با قابلیت Hand Off مکبوک حضور شما را حس می کند

اپل در مراسم توسعه دهندگان 2014 از فناوری جدیدی پرده برداشت که در کارهای اساسی مثل تماس های تلفنی، ایمیل و غیره به کمک کاربر می آید. Hands Off نام این فناوری تازه وارد است ...

علی
نوشته شده توسط علی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۰۱

اپل در مراسم توسعه دهندگان 2014 از فناوری جدیدی پرده برداشت که در کارهای اساسی مثل تماس های تلفنی، ایمیل و غیره به کمک کاربر می آید. Hands Off نام این فناوری تازه وارد است و آن طور که در مراسم گفته شد قابلیتی است که به دستگاه های اپل این امکان را می دهد از نزدیک بودن کاربر مطلع شوند.

برای مثال شرایطی را فرض کنید که با آیفون تان مشغول نوشتن ایمیلی هستید اما به دلیلی مجبور می شوید تلفن را رها کنید و پشت مکبوک قرار بگیرید. با این فناوری شما خواهید توانست به محض نزدیک شدن به مکبوک ادامه ایمیل تان را روی آن بنویسید بدون این که در این میان کاری کرده باشید.

البته باید مطمئن شوید که دو دستگاه به قدر کافی به هم نزدیک باشند تا بتوانند همدیگر را پیدا کنند. هر چند این «قدر کافی» آن قدر هست که در داخل یک اتاق با ابعاد معمولی جوابگو باشد.

قابلیت دیگر هندز آف خیلی شبیه اسکایپ است. بدین صورت که هر وقت تماسی با آیفون شما بر قرار شود روی مک هم تماس گیرنده نشان داده می شود. به علاوه همین قابلیت ها برای سرویس پیام کوتاه هم خواهد بود و پیامک ها را روی هر دو دستگاه می توان مشاهده کرد.

همه این امکانات به همراه به روز رسانی یوسمیتی ارائه خواهد شد که از پاییز و به صورت رایگان قابل استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • jalal
    jalal | ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

    الله اکبر چه شود

  • Mamos98
    Mamos98 | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳

    اپل امشب کولاک کرد.....
    دمش گرم
    جای استاد استیو جابز ( :+ ) خالیه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی