ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس Transformer Book V را معرفی کرد؛ لپتاپ، تبلت و موبایل همگی در یک دستگاه

ایسوس همیشه به معرفی محصولات ترکیبی معروف بوده، اما به نظر می رسد این شرکت با معرفی دستگاه جدیدش در نمایشگاه کامپیوتکس، یکبار دیگر مرزها را جا به جا کرده . دستگاه جدید Transformer Book ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۲

ایسوس همیشه به معرفی محصولات ترکیبی معروف بوده، اما به نظر می رسد این شرکت با معرفی دستگاه جدیدش در نمایشگاه کامپیوتکس، یکبار دیگر مرزها را جا به جا کرده . دستگاه جدید Transformer Book V نام دارد و ترکیبی از لپتاپ، تبلت و موبایل است.

اگر بخواهیم این دستگاه را دقیق تر توصیف کنیم باید بگوییم که در ابتدا شما با یک لپتاپ ویندوزی مواجه هستید که نمایشگری ۱۲.۵ اینچی دارد. در مرحله بعدی می توانید کیبورد را جدا کنید و از دستگاه به عنوان یک تبلت ویندوزی بهره مند شوید. اما این پایان کار نیست، در پشت این تبلت، به سبک Padfone یک موبایل قرار داده شده است. نکته جالب اینکه سیستم عامل این موبایل ویندوز فون نیست و ایسوس ترجیح داده تا در آن از اندروید استفاده نماید.

این موبایل نمایشگری ۵ اینچی دارد و اولین دستگاهی است که از پردازنده چهار هسته ای اتم اینتل با معماری ۶۴ بیت در داخل خود استفاده می کند. نکته جالب این است که هنگامی موبایل در داخل تبلت قرار بگیرد، شما می توانید سیستم عامل اندروید را برای کارای جایگزین ویندوز نمایید.

شایان ذکر است که نمایشگر این دستگاه دارای کیفیت HD با پنل IPS است و قدرت باتری آن نیز ۲.۵۰۰ میلی آمپر در ساعت اعلام شده است. حافظه دستگاه برای ویندوز ۱ ترابایت و برای اندروید نیز ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    رو گوشی بیشتر آندروید ذوس دارن ارگز اونطرف برای تبلیت و لبتاپشم ویندوز قرار داده خلاقیتش تو حلقم اما ریسکه اونم خیلی خیلی زیاد اما ایسوس شرکت قابل احترامیه

  • TROOL
    TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    چهار هسته ای اتم اپل

  • TROOL
    TROOL | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    ک کنم اشتباه لپی بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی