ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیو کار با iOS 8 و معرفی ویژگی های جدید آن

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل در طی مراسم WWDC از iOS 8 پرده برداری نمود. بر خلاف iOS 7 که در آن تمرکز  بر روی تغییرات ظاهری قرار داشت، در iOS 8 شاهد ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۰۹

همانطور که دیشب در دیجیاتو خواندید، اپل در طی مراسم WWDC از iOS 8 پرده برداری نمود. بر خلاف iOS 7 که در آن تمرکز  بر روی تغییرات ظاهری قرار داشت، در iOS 8 شاهد اضافه شدن قابلیت های متعددی هستیم.

اندروید این روزها دریای بی کرانی از ویژگی های گوناگون را ارائه می دهد و اپل با درک صحیح این موضوع، در جدید ترین نسخه سیستم عامل موبایل خود تلاش کرده تا ضعف های iOS را بر طرف نموده و فاصله خود را با گوگل از لحاظ تعدد امکانات به حداقل رساند. ورود ویجت ها، امکان اضافه کردن کیبورد های خارج از مجموعه اپل  و ... همگی از عواملی هستند که iOS 8 را تبدیل به یکی از پر قابلیت ترین نسخه های iOS می کنند.

شاید اپل مدعی شود که گوگل اندروید را از روی iOS کپی کرده، اما اکنون تلاش تیم کوک و یارانش، گویای آن است که رقابت به وجود آمده در نهایت منجر به پیشرفت مجموعه ها می شود و در نهایت سود بیشتری را به کاربر می رساند.

در ادامه می توانید ویدیو کار با iOS 8 را مشاهده نمایید تا با ویژگی های جدید آن بیشتر آشنا شوید. (دانلود ویدیو با حجم ۲۲ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • shoeib
    shoeib | ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

    چیزایی که برای بعضیا ارزوست برای ما شده خاطره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی