ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تنها افسوس رئیس بخش دیزاین ال جی موبایل: نشد حاشیه نمایشگر جی ۳ را کمتر کنیم

آقای چول بائه لی، از نواب رییس ال‌جی موبایل و رئیس آزمایشگاه دیزاین این شرکت می گوید: "انتظار اولیه من این بود که حاشیه های نمایشگر جی ۳ حتی از این هم کمتر باشد." او ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۱

آقای چول بائه لی، از نواب رییس ال‌جی موبایل و رئیس آزمایشگاه دیزاین این شرکت می گوید: "انتظار اولیه من این بود که حاشیه های نمایشگر جی ۳ حتی از این هم کمتر باشد."

او با گفتن اینکه دیزاین الجی مبحثی از جنس قرار دادن یک نمایشگر بزرگ در بدنه ای تا حد امکان کوچک بود، اشاره می کند که خوشدستی حین کار یک دستی با تلفن برای ال جی مهم بوده و در راه این هدف رکورد "نرخ نمایشگر به مساحت تلفن" را جا به جا کرده، ولی نه تا جایی که او انتظارش را داشته.

آقای لی در گفتگو با تراستد ریویوز می گوید: "برای جا دادن نمایشگر در بدنه ای به این اندازه، راهی جز کاهش حاشیه ها وجود نداشت. من مدام مهندسین مان را تحت فشار قرار می دادم تا آن را باریکتر و باریکتر کنند ولی انتظارات مرا برآورده نکردند. این بهترین چیزی بود که از عهده مان بر آمد. در واقع برترین در بازار امروز است و همه اش هم مربوط به تکنولوژی های پیشرفته ما است."

آقای لی این را هم اضافه می کند که: "دیزاین یعنی هنر سبک-و-سنگین کردن. اگر حاشیه ها را از این هم باریک تر می کردیم، باز تلفن استانداردهای کیفیت را پیش رو داشت که در بخشی از آن آمده «سقوط تلفن از ۱.۲ متری نباید مشکل ساز شود.» اگر حاشیه ها را کمتر می کردیم، باید شیشه رویی را ضخیم تر می گرفتیم. پس مجبور بودم تعادل را برقرار کنم. برای من این متعادل ترین محصول با توانایی های امروز ما است. می شود کمی نازک تر یا کمی سنگین تر هم ساخت، ولی این برای مان خوب است."

اما در حالی که منتقدین می گویند ال جی پلاستیک را شبیه فلز کرده و به مردم قالب می کند، آقای لی باز هم از منظر دیزاین پاسخ منتقدین را می دهد: "اگر از فلز استفاده می کردیم، بالاجبار حاشیه نمایشگر دو برابر می شد" و این اصلا چیزی نبود که ال جی برای آن شیرجه برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • سیروان
    سیروان | ۱ آذر ۱۳۹۳

    والا اس 5 از همشون بهتره

  • Arash
    Arash | ۱۵ خرداد ۱۳۹۳

    طراحی g3 زیباست قبول دارم
    ولی نه در این حدی اینا دارن برا خودشون کلاس میذارن
    مگه lg چیکار کرده ؟ طراحی بنیادین! فرقش با بقیه تو چیه ؟ حاشیه کمتر ؟ اونم دو میلی متر ! عجب تغییر بنیادینی
    الجی هم داره تو تبلغان راه سامسونگ رو پیش میگیره
    هر موقع تونستین ی طراحی بکنین که مثلش تو دنیانباشه بگین طراحی بنیادی کردیم
    نه دو میل فاصله رو کم و زیاد کنین ...

  • سعید
    سعید | ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

    اینا که نام بردی از دم پوکیدن وتو زمانه خودشون چیزی بودن نه الان اصلا مقایسه ات قابل قبول نیست و در کل انتظارات من با دیگری فرق داره.

    • علی
      علی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۳

      سعید جان منظور من اون موقعی بود که اون گوشیا شاخ بازار بودن!اون وقتی که اس پلاس داشتم تنها گوشی ای که بالادستش بود اس2 بود.وگرنه این همه گوشی که نصفشم یادم نیست رو توی یه روز تست نکردم که

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی