ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۶ ساعت حبس در توالت، جزای تلاش برای نجات موبایل

تلفن های هوشمند به عضوی جدا ناشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. این محصولات در تمام شرایط با ما هستند و با نقش های مختلفی که بر عهده می گیریند، کار ها را ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۴۴

تلفن های هوشمند به عضوی جدا ناشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. این محصولات در تمام شرایط با ما هستند و با نقش های مختلفی که بر عهده می گیریند، کار ها را آسان می نمایند. اما ظاهرا همیشه هم به این ترتیب نیست و وابستگی بیش از حد می تواند دردسر هایی را نیز با خود به همراه داشته باشد. به گزارش DailyMail مردی چینی در تلاش برای در آوردن موبایل خود از داخل توالت، با گیر کردن دستش در چاه مواجه گشت و در نهایت با عملیات نجاتی ۶ ساعته، آزاد گشت.

article-0-1E7DC4AE00000578-538_634x422

چن هو، که ساکن شهر جیان یانگ چین است، در توالت مشغول به صحبت بوده که ناگهان موبایلش به داخل چاه سقوط می کند. او که به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده بوده، آستین ها را بالا می زند و در جستجوی موبایل گم شده دستش را در داخل چاه عمیش توالت فرو می برد و ناگهان متوجه می شود که دیگر نمی تواند آن را بیرون بیاورد.

article-0-1E7DC4B900000578-626_634x356

چن توضیح می دهد که در ابتدا قصد نداشته از کسی کمک بخواهد، چرا که موقعیت پیش آمده برایش بسیار خجالت آور بوده، اما سپس به یاد می آورد که زخمی بر روی دستش دارد که می تواند در اثر تماس با مدفوع های داخل توالت، عفونت کند.

در نهایت گروه آتش نشانی از راه می رسد و پس از عملیاتی شش ساعته، دست ورم کرده و بی حس شده چن را از داخل توالت به بیرون می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (58 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    اقا این یارو چرا سوتین بسته ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی