ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رونمایی اولیه «هیتمن: اسنایپر» برای پلتفرم های موبایل

یکی از نشانه های فراموش نشدنی هیتمن، کیف مشکی مرموزی است که همیشه همراه خود دارد. البته در Absolution و با از دست رفتن اصالت این بازی، این کیف هم رو به فراموشی رفت اما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۵

یکی از نشانه های فراموش نشدنی هیتمن، کیف مشکی مرموزی است که همیشه همراه خود دارد. البته در Absolution و با از دست رفتن اصالت این بازی، این کیف هم رو به فراموشی رفت اما به نظر می رسد اسکوئر انیکس و استودیو مونترال این کمپانی قصد بازگرداندن این کیف را در یک بازی مخصوص موبایل دارند.

قبلا در دیجیاتو خواندید که تیم سازنده بازی هیتمن به تازگی اولین بازی موبایل شان را راهی اندروید کردند در حالی که ماه ها پیش نسخه iOS بازی Hitman: Go منتشر شده بود. حالا نوبت به Hitman: Sniper رسیده تا این تیم دومین تجربه اش را در این کارزار بیازماید.

به گفته سازندگان، «هیتمن: اسنایپر» تجربه ای مشابه Hitman: Sniper Challenge خواهد داشت که مدتی پیش از نسخه Absolution و به عنوان محتوای اضافه برای افرادی که بازی را پیش خرید کرده بودند منتشر شد. در این ورژن کوتاه شده از هیتمن، شما در بالای یک ساختمان قرار می گیرید و افراد خاصی را در ساختمان رو به رو مورد هدف قرار می دهید.

هنوز مشخص نیست که این هیتمن برای چه پلتفرم هایی منتشر می شود اما احتمالا با توجه به تجربه موفق این استودیو روی اندروید و iOS و ذکر عبارت "پلتفرم ها" نشان دهنده این است که این بار هیتمن تنها برای iOS عرضه نخواهد شد. در ضمن، اسنایپر قرار است کاملا رایگان باشد و از طریق پیشنهادهای داخل بازی بازده مالی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mehranm
    mehranm | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    شاید بی ربط باشه اما من دیگه شدیدا از سیاست شرکت های مثل سونی و سامسونگ خسته شدم آدم یه گوشی میخره 1سال بگه آخرین مدل رو دارم 6ماه یه پرچم دار دیگه میاد!
    یا مثلا خیلی از بازی های با کیفیت که برای اندروید میاد میگه برای پردازنده تگرا است در حالی که در ios با بهترین کیفیت خیلی زودتر اومده
    یا خیلی از بازی ها که انحصاری نیست 6ماه زودتر برای ios میاد!
    من که میخوام یه آیفون 6 وقتی اومد بگیرم و تا چند سال از آپدیت و امکاناتش لذت ببرم شما هم اگه پولش رو دارید همین کار رو بکنید که شرکت های دیگه بهتون توهین نکنند

    • eimanarenji
      eimanarenji | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      شک نکن مثل ما لذت پشتیبانی و استور بسیار غنی رو خواهی برد....
      خوش آمدی داداش

  • گوگل پلکس
    گوگل پلکس | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

    همچنان ویندوزفونو میزارن گزینه اخرشون برا ارائه این بازی ‎:(‎

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی