ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از هیلو 5 تا کالکشن مستر چیف برای اکس باکس وان

هیلو 5 قرار نیست زودتر از 2015 منتشر شود اما تا قبل از رسیدن گاردینز کلی فرصت داریم تا دوباره کالکشن مستر چیف را مرور کنیم. از نسخه اول تا چهارم، هر 4 نسخه بازسازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۳

هیلو 5 قرار نیست زودتر از 2015 منتشر شود اما تا قبل از رسیدن گاردینز کلی فرصت داریم تا دوباره کالکشن مستر چیف را مرور کنیم. از نسخه اول تا چهارم، هر 4 نسخه بازسازی شده اند و در Master Chief Collection قرار داده شده اند و در 11 نوامبر می توانید تنها با مبلغ 60 دلار این 4 بازی را روی اکس باکس وان داشته باشید.

برای اینکه خیال تان راحت باشد باید به شما بگوییم که هر 4 نسخه به صورت کامل و با تمام بسته های الحاقی که برای شان منتشر شده قرار است به صورت 60 فریم در ثانیه و با وضوح 1080 روی این کنسول اجرا شوند. وسوسه کننده تنها واژه ای است که می توان به کار برد.

lb2-3102-w600

با تمام این تفاسیر، یک رابط کاربری ویژه هم برای بازی طراحی شده تا دسترسی شما را به بازی راحت تر کند، چرا که این بار روی یک دیسک، 4 بازی را دارید. اگر هم به دنیای هیلو آشنا نیستید که چه بهتر از چنین کالکشن ارزشمندی آن هم تنها به قیمت 60 دلار.

به گیمر اسکور و اچیومنت علاقه دارید؟ این بازی 4 هزار گیمر اسکور در اختیار شما قرار می دهد، یعنی به ازای هر بازی، 1000 گیمر اسکور. پیشنهاد وسوسه کننده ای دیگر برای خوره های اچیومنت.

نسخه دوم هیلو امسال 10 ساله می شود و مایکروسافت برنامه ویژه ای برای تولد این بازی تدارک دیده. نسخه دوم حالات مخصوصی خواهد داشت از جمله گیم پلی مالتی پلیر کلاسیک. یعنی دقیقا همانگونه که 10 سال پیش مپ های هیلو 2 را بازی می کردید، امروز هم می توانید روی وان و سرورهای اختصاصی بازی کنید. اما به هر حال تمامی صحنه های سینماتیک و 6 مپ بازی به صورت کامل بازسازی شده اند.

lb2-3100-w600

اما اگر به هیلو 5: گاردینز علاقه مند هستید، باز هم باید به شما بگویم خریدن این کالکشن به نفع شما است. خریداران این کالکشن دسترسی زودهنگام به بتای هیلو 5 دریافت خواهند کرد. همچنین با خریداری این کالکشن کل مجموعه تصویری Halo: Nightfall را هم دریافت خواهید کرد که در همان حوالی اواخر سپتامبر به صورت دیجیتالی منتشر می شود.

هیلو 5 همچنان برای 2015 پابرجاست اما خبر جدید در رابطه با این بازی اجرای بخش مالتی پلیر بازی روی 60 فریم بر ثانیه است. هنوز وضوح تصویر 1080 برای این عنوان تایید نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mohammad.M.Sh
    Mohammad.M.Sh | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    سینگل پلیر نسخه های قبلیش مسخره بود ولی همه میگفتن آنلاینش خیلی خوبه باید صبر کرد و اینم دید

  • پوریا
    پوریا | ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

    آقا من برام یه مشکلی پیش اومده توی این پست که میام حساب کاربریم فعاله توی بقیه پست ها نمی تونم وارد شم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی