ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک رسانه کره ای: سامسونگ اوایل ۲۰۱۵ دستگاه های تاشدنی به بازار می فرستد

از درخت شایعات برگی دیگر افتاده و حاکی از این است که فورم فکتورِ دستگاه های تاشدنی با بهرمندی از نمایشگرهای منعطف، زودتر از آنچه فکر می کردیم به بازار خواهد آمد. یک رسانه کره ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۲۱

از درخت شایعات برگی دیگر افتاده و حاکی از این است که فورم فکتورِ دستگاه های تاشدنی با بهرمندی از نمایشگرهای منعطف، زودتر از آنچه فکر می کردیم به بازار خواهد آمد.

یک رسانه کره ای با چراغ قوه نوری بر پروژه نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ انداخته و شواهدی به دست آورده که نشان می دهد این شرکت یک تبلت ۸ یا ۹ اینچی با نمایشگر سوپر آمولد تمام اچ.دی در دست ساخت دارد و معرفی آن در اوایل ۲۰۱۵ صورت می گیرد.

این رسانه مدعی شده که می توان این تبلت را ۲ بار تا زد طوری که بخش قابل مشاهده نمایشگر آن خیلی کوچک شود. پیش از این هم شایعاتی درباره یک دستگاه تاشدنی با نمایشگر ۵.۶۸ اینچی شنیده شده بود. شاید اینها در کنار هم معرفی شوند.

اگر این شایعات بویی از واقعیت برده باشند، سامسونگ در پیگیری این فرم فکتور جدید خیلی جدی است و می خواهد ایده دستگاه های تاشدنی و خمیده را تا گام نهایی، پیگیری کند.

جدای از اینها این شرکت اساسا می خواهد نمایشگرها را در تمام جنبه های زندگی انسان وارد کند. برای اینکه بهتر با "دنیای نمایشگر محور" سامسونگ آشنا شوید، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

(دانلود ویدیو)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی خوب و جالبه!
    اما پارسال میگفتند قفل گلکسی اس 5 با شبکیه چشم باز میشه اما این اتفاق نیفتاد!
    حالا ببینیم این هم مثل این شایعست یا واقعا رخ میده!

  • pejman
    pejman | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    شاید این آینده تو این تبلیغات خیلی خوب و زیبا باشه ..
    اما مطمئنم در عمل تنها چیزی که بشریت میده زندگی پر دنگ و فنگ و استرسه .. این آینده مطمئنا حتمی هست .. اما نه تنها برای اومدنش روز شماری نمیکنم بلکه آرزو میکنم هر چه دیر تر بیاد ..
    چیه آخه رو لیوان صفحه نمایش داشته باشی !! ..
    لابد رو همشونم یکی یه دوربین هست .. ان اس آ اینها رو بگذریم .. تنبل کردن روز افزون انسانو بگذریم .. این که همش باید حواست به این گجت اون گجت باشه هم بگذریم .. باطری هم که خدا میدونه کی پیشرفت کنه .. امیدوارم هی باطری اینها رو شارژ نکنیم .. از همه اینها بگذریم .. این همه مصرف گرایی بیهوده تنها چیزی که به زمین میده از بین رفتن منابع هست ..
    چیه انسان طبیعت و ذات و آرامش واقعی رو ول کنه همش سرش تو نمایشگر باشه !!
    هر چی بیشتر منفی بگیرم میفهمم تعداد آدم هایی که از نوک دماغشون جلو تر رو میبینند بیشتر هست ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی