ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز فون در آینده قابلیت جالبی خواهد داشت که اندروید و iOS فاقد آن هستند!

مایکروسافت با عرضه ویندوز فون به مرکز توجهات بازگشته و روز به روز هم نسبت به قبل وضعیت بهتری دارد. امروز خبرنگار ورج "تیم وارن" خبر تازه ای از مایکروسافت منتشر کرد که گویا این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۱

مایکروسافت با عرضه ویندوز فون به مرکز توجهات بازگشته و روز به روز هم نسبت به قبل وضعیت بهتری دارد. امروز خبرنگار ورج "تیم وارن" خبر تازه ای از مایکروسافت منتشر کرد که گویا این شرکت در حال یکپارچه سازی نرم افزار تشخیص حرکت کینکت با ویندوز فون است.

البته این خبر هنوز تایید نشده ولی در صورت حقیقت داشتن، ما یک جهش بسیار بزرگ در صنعت تلفن های هوشمند خواهیم داشت. چرا که تجربه کینکت و کنسول اکس باکس هم در نوع خود انقلابی محسوب می شد. طبق آنچه که وارن ادعا می کند، این قابلیت 3D Touch یا Real Motion نام دارد.

گویا تکنولوژی لمس سه بعدی به شما امکان پاسخ دادن به تماس وارده را تنها با قرار دادن دستگاه در کنار گوش می دهد و یا اسپیکرها را با قرار دادن تلفن به روی میز در هنگام تماس فعال می کند. همچنین این امکان وجود خواهد داشت که تماس را با قرار دادن تلفن در جیب خود قطع کنید و بسیاری قابلیت های دیگر.

هدف مایکروسافت از این تکنولوژی این است که دکمه های فیزیکی بر روی بدنه دستگاه را تا حد امکان حذف کند.به طور مثال کاربر نیازی به فشردن دکمه پاور نداشته باشد و دستگاه با حرکات سه بعدی، قصد او را درک کند.

وارن می گوید مایکروسافت قصد دارد اولین نسخه ویندوز فون با قابلیت های کینکت را در محصولی با اسم رمز نوکیا مکلارن که در اصل جانشین لومیا ۱۰۲۰ خواهد بود، عرضه کند. اما به هر حال باید منتظر ماند تا مایکروسافت چه برنامه ای برای این ویژگی جذاب دارد و در عمل ما شاهد چه قابلیت هایی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • پویان
    پویان | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    میشه به جای این کار قابلیت هایی که اندروید و ای او اس داره و وین فون نداره رو به وین فون بیارین؟

  • A.s
    A.s | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    فکر کنم شما درست متوجه نشدی ، کینکت زمین تا آسمون با اینا فاصلله داره ، قابلیت تشخیصش فوق العادس ، شما میتونید بدون لمس کردن صفحه نمایش گوشی خیلی راحت باش کار کنید ! اگر از کینکت استفاده کرده باشید متوجه منظورم میشید

  • Vernal
    Vernal | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    مایکروسافت تا حالا نشون داد که میتونه رو دست آیفون و آندروید بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی