ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خدمات ایرانسل ویژه جام جهانی 2014 تشریح شد [بیانیه مطبوعاتی]

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ورزش دوستان ایرانسلی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۴، می توانند روزانه از آخرین اخبار و رویدادهای مهم جام جهانی مطلع شوند و با عضویت در ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۷

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ورزش دوستان ایرانسلی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۴، می توانند روزانه از آخرین اخبار و رویدادهای مهم جام جهانی مطلع شوند و با عضویت در گروه های مورد علاقه خود و یا شرکت در مسابقات مختلف، یکی از برندگان قرعه کشی‌های متنوع با جوایزی همچون خودروهای لیفان X60، MVM 315، تیبا، پراید، مک بوک، تور آسیا، صندوقچه طلا، گوشی آیفون، سونی Xperia ZR، ده ها سکه طلا و میلیون‌ها تومان جوایز نقدی باشند.

بر این اساس، همزمان با شروع مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، سرویس ها و مسابقات متنوع و جذابی از جمله «فوتبال پیامکی، مسابقه غیرمنتظره، کارشناسی بهترین های برزیل ۲۰۱۴، تیمت رو بچین، جام طلایی، سرویس اخبار داغ و حاشیه ای، سرویس هوادان، شبیه کدوم بازیکنی، مسابقه آقای خاص، مسابقه پنالتی، مسابقه پیامکی مستطیل سبز، مسابقه می دونی این کیه، مسابقه نبض فوتبال و نرم افزار کارشناسی نتایج مسابقات» در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.

توضیحات هر یک از این خدمات ایرانسل ویژه جام جهانی 2014 را در ادامه مطلب بخوانید.

فوتبال پیامکی

در این بازی شرکت کننده می تواند در مرحله گروهی یک یا هشت تیم را انتخاب و در گروه انتخابی خود با دیگر کاربران مسابقه دهد و درصورت کسب امتیاز لازم و صعود از گروه خود در مرحله بعدی به صورت حذفی حضور داشته باشد و در قرعه کشی جوایز مرحله اول شرکت کرده و همچنین با سعی و تلاش می تواند تا مرحله بازی فینال پیشرود.

یکی از مزیت های این بازی همزمان بودن با مسابقات و مراحل واقعی جام جهانی می باشد که می توان با برنامه ریزی در این مسابقات و نیز در قرعه کشی مراحل مختلف شرکت نموده و تیم مورد علاقه خود را به مرحله فینال هدایت کرد.

مشترکین ایرانسل، برای عضویت در این مسابقه کافی است عدد 1 را به شماره 20141 ارسال کنند. عضویت در مسابقه و دریافت اولین پیامک رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت، کاربر اقدام به انتخاب گروه و متعاقبا تیم یا تیم های مورد نظر خود می نماید.

گزینه هایی مثل گزارش در طول بازی و اتفاقات مسابقه و نیز گزارش شماتیک، تحت وب و همچنین گزارش شکایت کاربر از کاربری دیگر به ادمین و گزینه های بسیار دیگری از مزیت های این مسابقه می باشد.

کاربران می توانند با انتخاب یک یا چند تیم در مراحل مختلف جام جهانی شرکت نموده و در صورت صعود از هر مرحله در قرعه کشی جوایز همان مرحله شرکت کنند.

یک دستگاه خودرو MVM 315، یک دستگاه خودرو تیبا و یک دستگاه خودرو پراید از جمله جوایز این بازی است.

 

غیر منتظره

یک بازی پیامکی پر هیجان، ویژه جام برزیل 2014 که با همکاری برنامه زنده "غیر منتظره" از شبکه ورزش، برگزار می شود . ایرانسلی ها می توانند از تاریخ 18 خرداد 1393 با ارسال یک پیامک بدون متن به 201422 به عضویت این سرویس درآمده و با ساخت تیم خود، پاسخ دادن به سوالات و همچنین کارشناسی نتایج بازی های جام 2014، امتیاز خود و شانس برنده شدن جوایز نفیس این مسابقه را بالا ببرید.

یک دستگاه خودروی X60 و قرعه کشی روزانه 10 میلیون ریال در برنامه زنده تلویزیونی "غیرمنتظره" از شبکه ورزش به مدت 60 روز جوایز این مسابقه پیامکی را تشکیل می‌دهد.

 

کارشناسی بهترین های برزیل ۲۰۱۴

علاقمندان با استفاده از این سرویس سوالاتی در خصوص مسابقات دوره های قبل و مسابقات برزیل 2014 از جمله پیش‌بینی قهرمان جام جهانی، پیش‌بینی بهترین گل‌زن جام جهانی، پیش‌بینی دو تیم فینالیست، پیش‌بینی چهار تیم برتر جام جهانی،پیش‌بینی تیم منتخب جام جهانی و پیش بینی بهترین مربی را پاسخ داده و در قرعه کشی 17 عدد تلویزیون LED سامسونگ شرکت خواهند کرد.

علاقمندان برای استفاده از این سرویس می بایست یک پیام بدون متن به شماره 20146 ارسال و اولین سوال مسابقه را دریافت می کنند و با شروع مسابقه 200 امتیاز به عنوان خوش آمد گویی برای کاربر منظور می گردد.

پاسخگویی به بعضی از سوالات مسابقه تنها در زمان خاصی امکانپذیر می باشد و با پاسخ به هر سوال و بدون درنظر گرفتن جواب انتخابی، 100 امتیاز به حساب امتیازات کاربر افزوده می شود و در پایان مسابقات برزیل 2014، امتیازهای کسب شده حاصل از پاسخ های صحیح نیز به امتیازات موجود هر کاربر اضافه می گردد.

علاقمندان در هر زمان نیز که مایل باشند می توانند با ارسال عبارت laghv به همین شماره این سرویس را متوقف کنند.

image002

تیمت رو بچین!

این مسابقه برای ارزیابی اطلاعات عمومی کاربران درباره فوتبال همراه با سوالاتی طلایی برای انتخاب تیمی منتخب از بازیکنان فوتبالی جام 2014 از 20 خرداد 1393 تا ساعت 12 شب 31 تیر 1393 برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه به 60 سؤال عمومی درباره فوتبال و 12 سؤال ویژه چیدمان تیم خود پاسخ می دهند و با عضویت در این مسابقه، باید به سؤالاتی با موضوع اطلاعات عمومی درباره فوتبال پاسخ دهند.

پس از عضویت در مسابقه، سؤالات برای مشترک ارسال می‌شود و سؤال آخر هر روز به‌طور اتوماتیک برای ثبت‌نام‌کنندگان فرستاده می‌شود و در صورتی‌که وی بخواهد می‌تواند به سؤالات بعدی در آن روز پاسخ دهد. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند به بیش از یک سؤال در روز نیز پاسخ دهد و حتی مجاز خواهند بود به تمامی سؤالات حتی طی یک روز پاسخ دهند.

علاقمندان توجه داشته باشند که سؤالات 6، 12، 18، 24، 30، 36، 42، 48، 54، 60، 66 و 72 سؤالات طلایی‌اند که کاربر در پاسخ به آنها از میان گزینه‌های پیشنهادی، بازیکنان و مربی تیم منتخب خود را نیز انتخاب می‌کند.

علاقمندان به راحتی و با ارسال یک پیامک خالی (برای گوشی‌هایی که امکان ارسال پیامک خالی ندارند، عدد 9 ارسال شود) به شماره 201424 به عضویت این سرویس درخواهند آمد و برای آگاهی از امتیاز خود می‌توانند عبارت EM را به شماره 201424 و برای لغو عضویت خود می‌توانند عبارت دستوری LAGHV ITEAM را به شماره 201424 ارسال کنند.

یک صندوقچه طلا به ارزش 20 میلیون تومان ویژه کسانی است که حداقل به 36 سؤال پاسخ دهند و 4 گوشی آیفون 5s به شرکت کنندگانی که حداقل به 12 سؤال این مسابقه پاسخ دهند،پس از قرعه کشی تلعق خواهد گرفت.

 

مسابقه جام طلایی

این مسابقه با پیاده سازی روند مسابقات جام جهانی شبیه سازی شده و کاربر به عنوان نماینده تیم ایران در نظر گرفته می شود و همانند روال مسابقات جام جهانی با دیگر تیم های فوتبال مسابقه خواهد داشت. برای مسابقه با تیم های دیگر کاربر باید به سوالات فوتبالی مربوط به هر تیم پاسخ دهد و امتیاز کسب کند.

این مسابقه با ارسال عبارت JAMبه شماره20147 آغاز می شود و علاقمندان برای اطلاع از امتیاز خود می توانند عبارتjam s را به شماره 20147 ارسال کنند.

این مسابقه که در تاریخ 25 خرداد شروع می شود در مرحله گروهی شامل 6 سوال است و در صورتیکه کاربر به 3 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره 1/8 صعود می کند. در مرحله 1/8، در صورتیکه کاربر به 1 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره 1/4 صعود می کند و در مرحله 1/4، در صورتیکه کاربر به 2 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره نیمه نهایی صعود می کند.

مرحله فینال نیز شامل 5 سوال است و در صورتیکه کاربر به3 سوال پاسخ صحیح دهد برنده مسابقات جام جهانی خواهد شد.

3 شمش طلا به ارزش 70 میلیون ریال، 6 سکه تمام بهار آزادی و 8 ربع سکه بهار آزادی جوایز نفیس این مسابقه به شرکت کنندگان خواهد بود. نفرات برتری که مسابقه را به اتمام رسانده و امتیاز کامل دریافت کرده باشند در قرعه کشی شمش طلا شرکت داده خواهند شد به سه نفر به قید قرعه جایزه اهدا می گردد.

همچنین کلیه کسانی که موفق به کسب 1000 امتیاز شده اند در قرعه کشی سکه بهار آزدای شرکت داده خواهند شد به 6 نفر به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد و کلیه کسانی که در مسابقه شرکت نموده و موفق شده اند به یک سوال پاسخ درست دهند در قرعه کشی ربع سکه بهار آزدای شرکت داده خواهند شد به 8 نفر به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد.

 

سرویس اخبار داغ و حاشیه ای مربوط به مسابقات برزیل 2014

در این سرویس اخبار داغ و حاشیه ای مربوط به مسابقات برزیل 2014 به صورت پیامکی و تصویری برای مشترکین علاقمند ارسال می گردد.

علاقمندان برای عضویت در این سرویس کافیست یک پیام بدون متن به شماره 201413 ارسال کنند و در هر زمان نیز که مایل باشند با ارسال عبارت laghv به همان شماره، این سروی را لغو کنند.

پس از پایان مسابقات برزیل 2014، از بین افرادی که عضو سرویس اخبار و حواشی برزیل 2104 شده اند، 6 نفر به قید قرعه انتخاب شده و به هر نفر یک عدد ربع سکه بهار آزادی اهداء می گردد.

 

سرویس هواداران تیم ها

کاربران با ارسال حرف Tبه 201411 و پس از عضویت در این سرویس لیست چند تیم منتخب شرکت کننده در جام جهانی را دریافت می کنند و در این مرحله می توانند تیم مورد نظر خود را انتخاب و محتواهای مربوط به این تیم را دریافت کند.

سپس برای دنبال کردن اخبار تیم مورد علاقه خود در جام جهانی، کافی است کد آن را به 201411 پیامک کنندو در هر زمان نیز که مایل باشند با ارسال عبارتLAGHV Tبه شماره 201411 آن را لغو کنند.

10کمک هزینه سفر به ارزش 5 میلیون ریال و قطعه طلای 50 میلیون ریالی جوایز برگزیدگان استفاده از سرویس هواداران تیم ها خواهد بود.

 

شبیه کدوم بازیکنی؟

مسابقه "شبیه کدوم بازیکنی؟" یکی دیگر از مسابقاتی است که همزمان با برگزاری جام جهانی ( از 20 خرداد 1393 تا ساعت 12 شب 31 تیر 1393) توسط ایرانسل برگزار خواهد شد و علاقمندان با شرکت در آن می‌توانند با پاسخ به مجموعه‌ای از سؤالات، دریابند که بیشترین شباهت را به کدام بازیکن حاضر در جام جهانی دارند.

علاقمندان می توانند با ارسال یک پیامک خالی (برای گوشی هایی که امکان ارسال پیامک خالی ندارند، عدد 9 ارسال شود) به شماره 201426 به عضویت این سرویس درآیند. پس از عضویت در مسابقه، سؤالات برای علاقمندان ارسال می‌شود و پس از پاسخ به هر 15 سؤال، یک پیام برای علاقمندان ارسال خواهد شد که در آن شباهت شرکت کننده به یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی مشخص خواهد شد.

همچنین علاقمندانی که به تمامی سؤالات مربوط به خود پاسخ دهند، در ادامه به صورت روزانه پیامک‌هایی درباره ویژگی‌های بازیکنان کلیدی جام 2014 برزیل دریافت خواهند کرد.
کاربران برای دریافت آخرین سؤالی که پاسخ نداده‌اند یا به آن‌ها نرسیده است، می‌توانند حرف R را به شماره 201426 ارسال کنند. و برای لغو عضویت خود می‌توانند عبارت دستوری LAGHV SJAM را به شماره 201426 ارسال کنند.

11 تبلت ایسر هدیه ویژه این مسابقه است که به کسانی که حداقل یک دور به همه سؤالات پاسخ دهندبه قید قرعه اهدا خواهد شد.

 

مسابقه آقای خاص

مسابقه آقای خاص یک مسابقه هیجان انگیز و جدید با چالش های ویژه مسابقات فوتبال است که با عضویت در این سرویس، طبق تقویم، علاقمندان می توانند مسابقه را با تحلیل خود در مورد مجموع شماره پیراهن بازیکنانی که از ابتدا وارد زمین می شوند، شروع کنند.

با توجه به اینکه شماره پیراهن بازیکنان در جام جهانی از 1 تا 23 انتخاب می شوند، مجموع شماره پیراهن 11 بازیکن ابتدایی بین 66 تا 198 خواهد بود. پس عدد ارسالی علاقمندان به شرکت در این مسابقه نیز باید در این محدوده باشد.

پس از این مرحله و قبل از برگزاری مسابقه فوتبال از شرکت کنندگان خواسته می شود که نام زننده و یا زنندگان احتمالی گل در آن مسابقه را ارسال کنند. علاقمندان برای حدس صحیح مجموع شماره پیراهن هر تیم 2 هزار امتیاز، به ازای هر گل بازیکن پیش بینی شده 50 امتیاز و به ازای هر تلاش برای حدس در صورت نادرست بودن حدس 200 امتیاز دریافت می کنند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست یک پیامک به شماره 20144 ارسال و در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه و راه‌های کسب امتیاز می‌توانند کدPOINTSرا به20144 ارسال کنند. همچنین در هر مرحله کاربر می تواند با ارسال HELP به 20144 راهنمایی نیز دریافت کند.

در قسمت حدس زننده های گل در هر بازی نیز علاقمندان می توانند نام بازیکن مورد نظر خود را در هر پیامک بفرستند و اگر فکر می کنند یک بازیکن حتما گل می زند می توانند نام آن بازیکن را چند بار در پیامک های جداگانه ارسال کنند چراکه امتیاز شرکت کنندگان با توجه به تعداد پیامک ها افزایش می یابد.

به عنوان مثال اگر "نیمار" در بازی برزیل 2 گل بزند و شما 5 بار نام او را جداگانه پیامک کنید امتیاز شما به شکل 50(امتیاز هر گل) * 2 * 5 = 500 امتیاز! افزایش می یابد.

500 میلیون ریال هدیه آقای خاص مسابقات، 10 کارت هدیه 15 میلیون ریالی، 15 کمک هزینه سفر لوکس 10 میلیون ریالی و 15 تبلت ASUS FONPAD ME 7 اینچ مجموعه جوایز برندگان این مسابقه خواهد بود.

 

مسابقه پنالتی

مسابقه پنالتی مسابقات فوتبال2014 نیز یکی دیگر ازمسابقات مهیجی است که مشترکین ایرانسل می توانند با ارسال عبارت pe به شماره20149 در آن شرکت کنند. این مسابقه شامل 5 مرحله گروهی ،1/8 ، 1/4، نیمه نهایی و فینال می باشد و در مرحله گروهی کاربران امکان زدن 4 پنالتی و دریافت 4 پنالتی را خواهند داشت.

در مرحله گروهی سه تیم برای مقابله با کاربر در نظر گرفته خواهد شد و اگر کاربر در مجموع گل های زده شده و خورده به صورت برنده خارج شود (یعنی میزان گلهای زده بیشتر از گلهای دریافتی باشد) به عنوان برنده مسابقه نیز در نظر گرفته خواهد شد.
اگر کاربر درمرحله گروهی از سه تیم 2 تیم را ببرد به مرحله حذفی صعود می کند و در مرحله های بعدی تا فینال در هر مرحله کاربربا یک تیم بازی خواهد داشت و در هر بازی کاربر امکان زدن 3 گل و امکان دریافت 3 شوت را خواهد داشت.

از مرحله 1/8 تا پایان به ازای نتیجه برد (یعنی میزان گل زده بیشتر از گل دریافتی) کاربر به عنوان برنده در هر مرحله معرفی خواهد شد و در اوایل بازی زدن و گرفتن پنالتی آسانتر است و با پیش رفتن مسابقه سرویس سخت تر می شود.

قرعه کشی این مسابقه بر اساس مرحله می باشد در هر مرحله میان کسانی که به آن مرحله راه یافته اند قرعه کشی صورت خواهد گرفت و جوایز آن در مرحله اول 2 عددشارژ 500 هزار ریالی، مرحله دوم2 عددشارژ 1 میلیون ریالی، مرحله سوم 2 عددکارت هدیه 2 میلیون ریالی، مرحله چهارم 2 عدد دوربین3 میلیون ریالی و در مرحله پنجم 2 عدد گوشی4.5 میلیون ریالی خواهد بود.

 

مسابقه پیامکی مستطیل سبز

علاقمندان می توانند با ارسال حرف S به 20142عضو این مسابقه جذاب بشوند و پس از عضویت لیست چند تیم منتخب شرکت کننده در جام جهانی را دریافت می کنند و می توانند تیم مورد نظر خود را انتخاب و سوالات مربوط به آن تیم را دریافت کند.

علاقمندان با اتمام سوالات یک مرحله، مجددا لیست انتخاب تیم ها را دریافت می کنند و می توانند تیم بعدی خود را انتخاب و وارد مرحله مورد نظر شوند. همچنین کاربران می توانند بنا بر درخواست در اواسط یک مرحله، با ارسال S به 20142 به منو اول باز گردند و مرحله دیگری را انتخاب کنند.

جوایز این مسابقه شامل یا دستگاه خودرو تیباSX فول، 4 شمش طلای 2 میلیون تومانی( در پایان هر مرحله)، 83 هزار کارت شارژ 1000 تومانی و روزانه سکه طلای 1 گرمی خواهد بود.
علاقمندان می توانند برای لغو عضویت عبارت LAGHV Sرا به شماره 20142 ارسال کند.

 

می‌دونی این کیه؟

این بازی که یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های فوتبالی همزمان با برگزاری جام جهانی 2014 برزیل است، به راحتی و با ارسال یک پیام بدون متن به شماره 20143 آغاز می شود.

علاقمندان ابتدا متن خوشامدگویی بازی را دریافت می‌کنند که در آن از کاربران پرسیده می‌شود که بازی را به صورت تصویری- متنی می‌خواهند ادامه دهند یا متنی و پس از آن کاربرانی که وارد سوالات تصویری شده اند یک تصویر غیر شفاف یا بهم ریخته از بازیکنان دریافت می‌کنند که باید حدس بزنند تصویر کدام بازیکن می باشد.

شرکت کنندگان اگراشتباه حدس بزنند، یک پیامک شامل اطلاعات بیشتر در مورد بازیکن به همراه عکس واضح تر برایشان ارسال خواهد شد و در ان حالت امکان 2 حدس اشتباه برای کاربر وجود دارد.

در نهایت پس از حدس سوم (درست یا غلط) 5 سوال در خصوص بازیکن پرسیده و عکس بعدی برای وی ارسال می شود.کاربرانی که بازی متنی را انتخاب کنند فقط سوالات متنی برای آنها ارسال می شود.

جوایز این بازی جذاب 1 کاپ طلای جام جهانی به ارزش 550 میلیون ریال، 6 مدال طلاهر یک به ارزش 50 میلیون ریال، 66 لباس ورزشی تیم های برتر شرکت کننده در جام جهانی هر یک به ارزش 3 میلیون ریال و کارت شارژ 1000 تومانی به ازای هر پاسخ صحیح به150 برنده خواهد بود.

 

نبض فوتبال

مشترکین ایرانسل جهت استفاده از این سرویس که از 20 خرداد۱۳۹۳ تا ساعت 12 شب 31 تیر۱۳۹۳ در اختیار علاقمندان قرار می گیرد کافی است یک پیامک خالی (برای گوشی‌هایی که امکان ارسال پیامک خالی ندارند، عدد 9 ارسال شود) به شماره 201425 ارسال کنند و جایزه یک صندوقچه طلابه ارزش200میلیون ریال و ۴دستگاه گوشی آیفون 5s بهره مند شوند.

پس از عضویت، اخبار فوتبال 2014 همراه با تالارگفتگو و نظرسنجی با امکان ارسال روزانه 3 تا 7 خبر و امکان استفاده از اتاق گفت‌وگو، روزانه 1 تا 3 موضوع و نیز ارسال جمع‌بندی نظرات حداکثر در 2 پیامک برای هر موضوع بهره مند شوند.

همچنین در این مدت روزانه یک تا سه سؤال همراه با نتیجه نظرسنجی برای استفاده کنندگان از این سرویس ارسال خواهد شد. علاقمندان برای لغو عضویت خود در هر زمان نیز می‌توانند عبارت LAGHV NABZ را به شماره 201425 ارسال کنند.

 

نرم افزار کارشناسی نتایج مسابقات جام جهانی

علاقمندان با استفاده از این نرم افزار می توانند بازیهای جام جهانی را پیش بینی کنند و نیز از اطلاعاتی که در خصوص تیم ها و مشخصات بازیکنان و ورزشگاه ها و تاریخچه جام جهانی وجود دارد بهره مند شوند.

از مهمترین ویژگی های این نرم افزار " کاربری آسان"، " محیط کاربر پسند" و "Off Line/Onine" بودن آن است، که بوسیله آن کاربر می تواند به راحتی کارشناسی های خود را در هر زمان و بدون استفاده از اینترنت ارسال کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ایرانسل ویژه جام جهانی فوتبال 2014 برزیل می توانند به وب سایت www.irancell.ir مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • omid_bahadoran
    omid_bahadoran | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    اینا هیچکدوم خدمات نیست،تله پوله!!!

  • masih
    masih | ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

    ایرانسل دیگه دستت واسه ما رو شده از این مسابقات پیامکی زیاد ازت دیدیم ولی تنها چیزی که عایدمون شدن خالی شدن شارژ و دیگر هیچ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی