ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۴ با شیشه خمیده و گیر گلس در IFA 2014 معرفی می شود [شایعه]

این روزها رسانه های کره ای اخبار مختلفی از پرچمدار آینده سامسونگ در میدان فبلت منتشر می کنند. سامسونگ مخترع فبلت های مدرن است و قطعا امسال هم سعی خواهد کرد محصولی دیدنی معرفی کند، اما ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۸

این روزها رسانه های کره ای اخبار مختلفی از پرچمدار آینده سامسونگ در میدان فبلت منتشر می کنند. سامسونگ مخترع فبلت های مدرن است و قطعا امسال هم سعی خواهد کرد محصولی دیدنی معرفی کند، اما آیا فقط یک بهبود سالانه کافی خواهد بود؟ گویا نظر کره ای ها این نیست.

درباره جهت گیری طراحی نوت ۴، خبر جدیدی برای شما داریم. تایمز کره اعلام کرده که گلکسی نوت ۴ در IFA 2014 معرفی خواهد شد و البته همه این را می دانستیم، برلین از دیر باز میزبان گلکسی نوت های جدید بوده. اما نکته جدید این است که لااقل نمایشگر یک مدل از این محصول، دارای شیشه خمیده خواهد بود.

اینکه گلکسی نوت ۴ مشابه گلکسی راند خواهد بود یا دارای خمیدگی آبشاری در کناره ها، بر ما پوشیده است و اینکه نوشتیم لااقل نمایشگر "یک مدل" به این خاطر بود که احتمالا مدل تولید انبوه محصول، از نمایشگر تخت برخوردار می شود تا سامسونگ بتواند جوابگوی نیاز بازار باشد.

132314_200

نکته بعدی که این رسانه کره ای مدعی آن شده، عرضه گیر گلس (یک گجت پوشیدنی واقعیت افزوده) است که چندی پیش طرح آن (تصویر بالا) در دنیای وب منتشر شد و احتمال می رود در کنار گلکسی نوت ۴ عرضه شود تا قدرت نمایی بزرگتری را از طرف سامسونگ شاهد باشیم.

نمایشگر QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) به همراه چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، از دیگر مواردی هستند که برای نسل چهارم گلکسی نوت پیش بینی شده اند.

امسال سامسونگ باید طوفانی تر از هر زمان دیگری کار کند چون شایعاتی درباره عرضه یک آیفون ۵.۵ اینچی از سوی رقیب کوپرتینویی اش شنیده می شود و این می تواند تهدیدی احتمالی برای بازار فبلت که در قبضه آبی های سئول است باشد. هر چیزی که مزیت رقابتی به شمار آید، می تواند جای پای سامسونگ را از قبل محکم تر کند و شاید امسال، گیر گلس و نمایشگر خمیده از مردم دلربایی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • sina
    sina | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    تو اين چند سال معرفي گوشي ها يه روند خاصي داشته به اين صورت كه اول كمپاني ها يه گوشي رو معرفي ميكنند و منتظر رقبا ميمونند بعد يه محصول شاخ تر رو ارايه ميدن.

  • tag
    tag | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    با امدن فبلت اپل رقابت شدیدی بین نوت 4 وفبلت اپل خواهد شد .فروش نوت 4 امسال پایین خواهد بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی