ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش بینی جام جهانی فیدیلیو سونی
تکنولوژی

پیش بینی خوشمزه جام جهانی با فیدیلیو

اگر اهل رستوران گردی و رسیدن به شکم خود باشید، قطعا تا به حال نام فیدیلیو را شنیده اید. فیدیلیو یک سایت رستوران یابی است که پیش از این نیز اپلیکیشن آن را در دنیای ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۰

اگر اهل رستوران گردی و رسیدن به شکم خود باشید، قطعا تا به حال نام فیدیلیو را شنیده اید. فیدیلیو یک سایت رستوران یابی است که پیش از این نیز اپلیکیشن آن را در دنیای اپلیکیشن دیجیاتو، معرفی کرده بودیم.

اکنون این مجموعه به مناسب جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، یک مسابقه خوشمزه را ترتیب داده است. در مسابقه فیدیلو شما می توانید نتیجه مسابقات جام جهانی را پیش بینی کنید و به ازای آن حسابی شکم چرانی کنید.

سیستم این مسابقه بدین ترتیب است که به ازای هر امتیاز کسب شده، ۵۰۰۰ تومان اعتبار جهت غذا خوردن در یکی از رستوران های تهران به شما اهدا می شود. اینکه مهمان کدام رستوران شوید، بستگی به تیم محبوبی دارد که در ابتدای کار انتخاب می کنید. هر رستوران طرفدار تیم خاصی است و سفره پذیرایی خود را تنها برای طرفداران همان تیم پهن می کند.

پیش بینی جام جهانی فیدیلیو سونی

اما اگر ساکن تهران نیستید هم نگران نباشید، چرا که سونی به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی فیفا در جام جهانی برزیل، در این مسابقه هم حضور دارد و به نفرات برتر جوایزی همچون موبایل اکسپریا زد۲ و SmartWatch را اهدا می کند.

قبل از اینکه به سایت مسابقه خوشمزه فیدیلیو بروید و بازی ها را پیش بینی کنید، در کامنت های دیجیاتو نیز از فوتبال با ما بگویید. طرفدار چه تیمی هستید و فکر می کنید که چه تیمی جام جهانی ۲۰۱۴ را با خود به خانه خواهد برد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • M. Ali
    M. Ali | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    آلمان ❤ قهرمان میشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی