ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: آقا بابای دزد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۵

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Geometry Dash

اپلیکیشن بازی geometry dash

دنیای هندسه هرگز تا به این حد جذاب نبوده. در بازی Geometry Dash کنترل اشکال هندسی مختلف را در دست بگیرید و آنها را از دشوار ترین مراحل عبور دهید. شاید رد کردن مربع از داخل دایره و یا پرش از روی مثلث ها بر روی کاغذ چندان هیان انگیز به نظر نیاید، اما باور کنید که سرعت بالا و گرافیک جذاب این بازی، به شدت شما را مجذوب خود خواهد کرد. اگر باور ندارید، قبل از دانلود می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

Geometry Dash

Geometry Dash

سازنده: Robert Topala قیمت: ۱.۹۹ دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۲۳ / ۳۶ مگابایت زبان:

 

Daddy was a thief

اپلیکیشن بازی dady was a thief

پدر خانواده روزی از سر کار اخراج می شود و در غم سیر کردن شکم زن و بچه اش به فکر می نشیند. او سرانجام راهی بهتر از دزدی نمی یابد و سرانجام با گذاشتن ماسکی بر روی صورتش، عملیات خود را آغاز می کند. در این بازی با دزد دست و پا چلفتی داستان همراه شوید و به او کمک کنید تا طبقه های بیشتری از ساختمان را مورد سرقت قرار دهد. ویدیو معرفی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

Daddy Was A Thief

Daddy Was A Thief

سازنده: Rebel Twins قیمت: رایگان برای اندروید / ۱.۹۹ برای iOS دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۲۶ / ۴۷ مگابایت زبان:

 

OverKill Mafia

overkill-mafia-w600وقتی وارد دنیای مافیا می شوید باید خود را برای خون و خون ریزی بسیار آماده کنید. آل کاپون ها با کسی شوخی ندارند و هر کسی که بر سر راه خواسته هایشان بایستد را از سر راه بر می دارند. در این بازی با اسلحه های متنوع به جنگ خانواده های مختلف مافیا روید و آن ها را از پای در آورید. با سرعت خشاب خود را پر کنید و دقت داشته باشید که به شهروندان عادی شلیک نکنید. ویدیو گیم پلی بازی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

OverKill Mafia

OverKill Mafia

سازنده: Craneballs Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: ۴۷ / ۵۷ مگابایت زبان:

100 Balls

Screen Shot 2014-06-13 at 8.27.15 PM-w600

یک بازی قدیمی و جذاب را اکنون بر روی موبایل و تبلت خود تجربه کنید. در این بازی باید توپ ها را از مخزن به داخل لیوان های داخل گردش بریزید. همه چیز به زمان بندی صحیح بستگی دارد و رعایت این موضوع می تواند امتیازات بسیاری را برای شما به دست آورد. ویدیو گیم پلی بازی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

100 Balls

100 Balls

سازنده: Giedrius Talzunas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ios - اندروید - ویندوز فون حجم: ۱۰ / ۱۲ / ۱۱ مگابایت زبان:

در پایان باید اشاره کنیم که نسخه اندروید بازی های رایگان این مطلب به زودی در کافه بازار نیز قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • samoel
    samoel | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

    بازی بسیار بسیار زیبا با گیم پلی عالی برای اندروید و ios و ویندوز فون

    traffic racer

    عالی هستش /

  • M.E.S
    M.E.S | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    ایول

  • mehranm
    mehranm | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    لطفا اگه کسی میدونه پاسخ بده
    چرا حجم برنامه و بازی های ios بیشتر از بقیه هست?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی