ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیمکس با این دوربین فیلمبرداری 4K می خواهد عشق به فیلم های ۳ بعدی را زنده کند

صنعت ویدیوی ۳ بعدی در حال نزول نیست ولی مدت ها است که یک جهش کیفی چشمگیر به خود ندیده. اینجا است که شرکت آیمکس (IMAX) وارد می شود. شرکتی که به خاطر سینماهای پرده عریضش ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۹

صنعت ویدیوی ۳ بعدی در حال نزول نیست ولی مدت ها است که یک جهش کیفی چشمگیر به خود ندیده. اینجا است که شرکت آیمکس (IMAX) وارد می شود. شرکتی که به خاطر سینماهای پرده عریضش مشهور شده و چندی است می خواهد با دوربین 4K جدید خود، فرصتی برای خیره کردن چشم ها به تصاویر ۳ بعدی پیدا کند.

آیمکس می گوید دوربین جدیدش کاملا یکپارچه است و نیازی به لنز جدا و تقسیم کننده نور ندارد. در نتیجه ضمن کوچک بودن، نسبت تصویر رویایی ۱.۹:۱ را هم ارائه می کند. سبک و کوچک بودن دوربین باعث شده در مقابل رقبای سنگین وزنش، مورد پسند کارگردان ها قرار بگیرد و محدودیت های فنی و فیزیکی را بشکند، طوری که ضبط صحنه های بی نظیر با آن ممکن شود.

اگر منتظر هستید تا اولین دستپخت این دوربین جدید آیمکس را ببینید، خبر خوش این است که صبرتان زیاد به درازا نخواهد انجامید زیرا فیلم جدید مایکل بِی «ترنسفورمرز: عصر انقراض» و فیلم مستند «جزیره لمور ها: ماداگاسکار» به زودی از راه خواهند رسید.

برای اینکه نگاهی به پشت صحنه استفاده از این دوربین شگفت انگیز داشته باشید، ویدیوی کوتاه زیر را به تماشا بنشینید که صحنه هایی جذاب از فیلمبرداری اکشن ترنسفورمز ۴ هم در آن هست.

 (لینک دانلود)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    4K 3D حداقل لازم براي استاندارد فيلمسازي نوين هست منتها خوبيه اين دوربين فقط سبكتر بودنش هست كه اون را هم مقايسه نكردند !!! لطفا وقتي در يك مطلب فقط يك نكته مهم است كامل آن را بگوييد هر چند ميدانم بسيار سخت است!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی