ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس خبری شرکت چارگون اپلیکیشن دیدگاه همراه
تکنولوژی

اپلیکیشن اتوماسیون اداری شرکت چارگون معرفی شد

چارگون یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری در ایران است که در طول ۱۵ سالی که از زمان فعالیتش می گذرد، تلاش کرده با تمرکز بر روی حوزه اتوماسیون، فرآیند اداری در سازمان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

چارگون یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری در ایران است که در طول ۱۵ سالی که از زمان فعالیتش می گذرد، تلاش کرده با تمرکز بر روی حوزه اتوماسیون، فرآیند اداری در سازمان های ایرانی را به تکنولوژی متصل نماید.

چارگون برای اولین بار در ایران مجموعه اتوماسیون را در قالب سیستم تحت وب عرضه کرد و با همین مزیت رقابتی توانست، سازمان های زیادی را به مجموعه مشترکین خود اضافه نماید. نرم افزار دیدگاه در طول سالیانی متعددی که از عمرش می گذرد همواره تلاش کرده تا بر امکانات خود بیفزاید و طبق خطی مشی چارگون، نیاز های آینده سازمان ها را برآورده نماید.

این شرکت با سابقه، دیروز طی مراسمی از اپلیکیشن جدید خود به نام «دیدگاه همراه» پرده برداری نمود. این برنامه قرار است تا سیستم اتوماسیون سازمان ها را به تلفن های هوشمند بیاورد و از این طریق راهی آسان تر را برای مدیریت مجموعه در اختیار رؤسای شرکت ها قرار دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با چارگون و اپلیکیشن جدیدش آشنا شویم.

 

درباره چارگون

Screen Shot 2014-06-17 at 9.32.18 AM-w600

اینفوگرافیک بالا به خوبی موقعیت کنونی چارگون را در بازار نشان می دهد. این شرکت درباره فعالیت خود در سایتش چنین می گوید:

"ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم. در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم.
راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک هست."

در ساختار چارگون توجه به نیاز های مشتری و بحث رضایت خاطر آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به گفته مسئولان این شرکت، بهترین ابزار تبلیغاتی، مدیرانی هستند که از کار با نرم افزار دیدگاه لذت می برند و استفاده از آن را به دیگر سازمان ها توصیه می کنند. چارگون با همین سیاست توانسته تا مشتریان بزرگی را به مجموعه خود اضافه کند. در اسلاید زیر می توانید با برخی از آن ها آشنا شوید.

شرکت چارگون

 

دیدگاه همراه

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، نرم افزار دیدگاه بر روی حوزه اتوماسیون تمرکز دارد. این برنامه قادر است تا فرآیند های لجستیک، مالی، اداری و منابع انسانی را تحت پوشش خود در آورد و از این طریق نقشی کلیدی در بهبود عملکرد سازمان ها ایفا نماید. تصویر زیر حوزه هایی که توسط نرم افزار تحت وب دیدگاه پشتیبانی می شوند را تشریح می کند.

شرکت چارگون نرم افزار اتوماسیون دیدگاه

اکنون چارگون برای دسترسی آسان تر به سیستمش، اپلیکیشن دیدگاه همراه را طراحی نموده است. این برنامه که در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید عرضه شده، گلچینی از مهمترین قابلیت های نرم افزار اصلی را در دل خود جای داده است. چارگون در رابطه با این نرم افزار چنین می گوید:

چارگون

چارگون

مدیران تصمیم‌ساز و کارشناسان سازمان‌ها همیشه دغدغه اطلاع از وضعیت کارتابل‌ها، درخواست‌های همکاران و یا فعالیت‌های جاری سازمان خود را دارند. آنها مدام در سفر، جلسه، سمینار و همایش هستند و در حاشیه این رویدادها و به دور از کامپیوتر، امکان رسیدگی به نیازهای شرکت خود را ندارند. اینک با استفاده از «دیدگاه همراه» به جای صبر برای رسیدن به اولین رایانه متصل به اینترنت، در هر جایی بر روی تلفن یا تبلت اندرویدی، مدیران به خوبی می توانند پاسخگوی نیازمندی های شرکت و همکاران شان باشند.

اپلیکیشن دیدگاه همراه شرکت چارگون
دسترسی به یادآوری‌ها و مدیریت آن‌ها، دسترسی به کارتابل پیام با امکان مشاهده پیام و پیوست، همچنین امکان ارجاع و پاسخ آن‌ها، ارسال پیام جدید و ارسال پیوست، دسترسی به کارتابل نامه‌ها و امکان مشاهده متن و درخت پیگیری، ارجاع و اختتام، دسترسی به پیش‌نویس‌ها و امکان پاسخ، ارجاع و تبدیل آن‌ها به نامه با امضا، از مهم‌ترین قابلیت‌های دیدگاه همراه در نرم‌افزار مکاتبات است.

همچنین در خصوص قابلیت‌های دیدگاه همراه در نرم‌افزار حضوروغیاب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه می‌توان به امکان اخذ گزارشات کارکرد و ارسال، مشاهده و تصمیم‌گیری در خصوص درخواست‌های مرخصی و مأموریت اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های دیدگاه همراه رعایت مصالح امنیتی مورد نیاز کاربران جهت انجام امور سازمانی با دستگاه‌های قابل‌حمل است. رمزنگاری اطلاعات سازمانی، ایجاد بستری امن جهت ارتباط کلاینت و سرور دیدگاه و امکان حذف اطلاعات از راه دور توسط مدیر سیستم یا remote wipe از جمله تدابیر اندیشیده شده در این خصوص هستند.

در صورت تمایل می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن «دیدگاه همراه» را در وبسایت شرکت چارگون مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • IT
    IT | ۳ آبان ۱۳۹۴

    من مدیر IT یک سازمان بزرگم ما از نرم افزار اتوماسیون اداری شماران سیستم استفاده می کنیم و خیلی ازش راضی هستیم خیلی نحوه استقرار و پشتیبانی خوبی دارن.

  • ابوالفضل خنیا
    ابوالفضل خنیا | ۸ مهر ۱۳۹۴

    با سلام لطفا شماره تماس شرکت رو بزارید ، قیمت چارگون رو میخواستم برای مرکز پرتو درمانی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی