ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به دنبال خرید نوانس، سازنده تکنولوژی استفاده شده در سیری

طبق گزارش وال استریت ژورنال سامسونگ در صدد خرید شرکت نوانس است که بیش از هر چیز به خاطر تولید نرم افزار تشخیص گفتار به معروفیت دست یافته. WSJ می نویسد این دو شرکت به ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۰

طبق گزارش وال استریت ژورنال سامسونگ در صدد خرید شرکت نوانس است که بیش از هر چیز به خاطر تولید نرم افزار تشخیص گفتار به معروفیت دست یافته.

WSJ می نویسد این دو شرکت به تازگی بر سر میز مذاکره نشسته اند تا یک معامله احتمالی را به بحث بگذارند ولی فعلا مشخص نیست نتیجه این مذاکره چه بوده و بحث در کجای کار است.

تصاحب احتمالی نوانس توسط سامسونگ از آنجا می تواند اهمیت داشته باشد که تکنولوژی این شرکت توسط سیری (دستیار شخصی اپل) در آیدیوایس ها نیز به کار گرفته شده.

بسیاری دیگر از شرکت ها از جمله نینتندو، پاناسونیک، و دایملر ای.جی نیز از این تکنولوژی در محصولات خود استفاده می کنند. اما به غیر از اپل، سامسونگ نیز دیگر مشتری بزرگ این شرکت است و از تکنولوژی تشخیص گفتارش در بسیاری دستگاه ها بهره می برد و در این بین، گویا نظر ویژه ای برای استفاده از آن در یک گجت پوشیدنی رازآلود دارد.

اگر قراردادی بین نوانس و سامسونگ شکل بگیرد، قطعا بحث زیادی درباره نحوه استفاده سایر مشتریان فعلی نوانس از تکنولوژی شرکت در خواهد گرفت. البته WSJ به این نکته نیز اشاره کرده که سامسونگ فقط یکی از علاقمندان به خرید نوانس ا است. شرکت های دیگری هم به دنبال خرید آن هستند.

نوانس در حال حاضر ارزشی معادل ۵.۵ میلیارد دلار دارد و چندین شخص حقیقی و حقوقی سهامدار آن هستند. از جمله کارل ایکان با ۱۹ درصد؛ او همان کسی است که چندین میلیارد دلار سهام اپل را هم دارد و باید دید نسبت به پیشنهاد سامسونگ چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کاربر سابق
    کاربر سابق | ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

    محصول قدیمی تر و اصلی این شرکت نرم افزار نام آشنای نچرالی اسپیکینگ هست که اکثر کاربران ویندوز با اون آشنا هستند . این شرکت از قدیمی ترین ها در صنعت تشخیص گفتار هست . محصولات متنوعی هم داره و تقریبا کاملترین رو .
    همونطور که نویسنده محترم هم اشاره داشتند کمپانیهای مختلفی مایل به تصاحب این شرکت هستند اما باید دید آیا این شرکت حاضر خواهد شد که استقلالش رو از دست بده یا نه .
    در عین حال که به نظر میرسه اینترفیسهای جسچر موومنت ریکوگنیشن جذابیت بیشتری برای گجتهای پرتابل داشته باشه.
    ممنون از آقای دادگستر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی