ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حراج بزرگترین کلکسیون بازی های ویدیویی، ۷۵۰ هزار دلار به جیب صاحبش سرازیر کرد

حتما خاطرتان هست که دو هفته پیش خبر از شروع حراج بزرگترین کلکسیون بازی های ویدیویی جهان دادیم. مایکل توماسون که این کلکسیون ۱۱ هزار تایی را در دوران طولانی فروشندگی در گیم استورهای مختلف ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۰

حتما خاطرتان هست که دو هفته پیش خبر از شروع حراج بزرگترین کلکسیون بازی های ویدیویی جهان دادیم.

مایکل توماسون که این کلکسیون ۱۱ هزار تایی را در دوران طولانی فروشندگی در گیم استورهای مختلف و با سرک کشیدن به موجودی انبار آنها جمع آوری کرده بود، چندی پیش تصمیم گرفت حراج خود را در وبسایت gamegavel از مبلغ ۱ دلار شروع کند و هفته گذشته شاهد عبور آن از مرز ۱۰۰ هزار دلار بود.

اما همانطور که خود مایکل هم گفته بود، ۱۰۰ هزار دلار برای این مجموعه وسیع بیشتر شبیه شوخی بود. اما سرانجام در دوره حراج این کلکسیون که ماحصل ۳۰ سال وسواس او است، به ارزشی معادل ۷۵۰ هزار دلار رسید و به این شکل، یک سرگرمی شخصی با اوجی دیدنی به نتیجه رسید.

حتما می پرسید: "آقای توماسون کار جمع آوری کلکسیون را خاتمه خواهد داد؟ برای زندگی اش چه برنامه ای دارد؟" پاسخ او به این سوال جالب است:

"من خانواده ای دارم که در حال بزرگ شدن است و نیازهایی دارد که باید رفع شان کرد. در حالی که دلم نمی خواهد از این بازی ها جدا شوم، ولی این حراج برای ایفای مسئولیت های فردی ام نسبت به دیگران است. البته نگران نباشید، من بارها کلکسیون های خودم را فروخته ام و باز هم توانسته ام توجه گینس را جلب کنم، حتما امکان یک رکورد شکنی دیگر هم وجود دارد."

فکر می کنید اگر سرگرمی های خودتان را جدی بگیرید ممکن است روزی به موفقیتی مشابه دست پیدا کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • اندر تیکر
    اندر تیکر | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    خیلی ارزون فروخت!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی