ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک طراح لباس با کمک مایکروسافت می سازد: شلواری با جیب مجهز به شارژر القایی!

روز به روز به تعداد تلفن های هوشمندی که از شارژ به صورت القایی (بی سیم) پشتیبانی می کنند، افزوده می شود. هیچ تعجبی ندارد که شرکت های مختلف به فکر ترکیب این تکنولوژی با محصولات خود ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۰

روز به روز به تعداد تلفن های هوشمندی که از شارژ به صورت القایی (بی سیم) پشتیبانی می کنند، افزوده می شود. هیچ تعجبی ندارد که شرکت های مختلف به فکر ترکیب این تکنولوژی با محصولات خود باشند. به طور مثال استارباکس اعلام کرد که در شعبات خود در امریکا محیطی را جهت استفاده مشتریان از شارژ القایی دستگاه ها فراهم کرده. اما به نظر می رسد تنها این گونه موارد کافی نباشند.

به گزارش بیزینس اینسایدر یک طراح لباس با همکاری مایکروسافت در حال تولید شلوارهای مردانه ای است که به صورت بی سیم اقدام به شارژ تلفن های هوشمند می کند. این شلوارها در یکی از جیب های خود دارای یک داک شارژ القایی نوکیا DC-50 هستند و فروش آنها در ماه های آینده با حداقل قیمت ۳۴۰ دلار از طریق آمازون آغاز می شود.

طراح این شلوارها آقای آدرین سواریج در این رابطه می گوید: "طراحی شلواری که شما بپوشید و تکنولوژی استفاده شده در آن دست و پاگیر نباشد، یک چالش بزرگ بود. چرا که باید طوری طراحی می شدند تا گرما به خوبی در آنها پخش شود و فرد که درون لباس است احساس نکند در سونا قرار گرفته!"

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این شلوارها از چه طریقی انرژی برای شارژ کردن تلفن ها دریافت می کنند. اما داک شارژ القایی نوکیا DC-50، هم به دو طریق القایی و هم با کابل می تواند خودش را شارژ کند. همچنین وضع امنیت این دستگاه در برابر رطوبت و سلامت کاربر در اثر تصادفات احتمالی مشخص نیست. اما چیزی که معلوم است، این شلوار را نمی توان با ماشین لباس شویی شست!

باید منتظر ماند و دید این تکنولوژی به چه سمت و سویی می رود. شما چه تصوری در رابطه با فناوری شارژ القایی و آینده آن دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    به نظرم به درد نمیخوره

  • آقای شهابی
    آقای شهابی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

    واقعا جای خالیش حس میشه (-؛

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی