ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در مهاجرت از PS3 شک دارید؟ کیفیت تریلر GTA5 روی PS4 شما را قانع می کند‎

نسل هشتم بازی ها با کنسول های قدرتمند و پر مهره ای همچون پلی استیشن 4، اکس باکس وان و Wii U تازه از چند ماه دیگر شروع می شود. شاید هر 3 کنسول شروع ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۵

نسل هشتم بازی ها با کنسول های قدرتمند و پر مهره ای همچون پلی استیشن 4، اکس باکس وان و Wii U تازه از چند ماه دیگر شروع می شود. شاید هر 3 کنسول شروع خوبی در زمینه عرضه بازی های بزرگ نداشتند اما این ضعف در چند ماه آینده برطرف خواهد شد و GTA V تنها یکی از این عناوین قدرتمند خواهد بود که میزبان کنسول های بازی و صد البته پی سی (پلتفرم همیشه پیروز!) می شود.

دیجیتال فاندری، یک تیم قدرتمند فنی است که همیشه مقایسه هایی عالی را در زمینه گرافیکی ارایه می کند و آخرین دست پخت آنها هم مقایسه نسخه پلی استیشن 3 بازی GTA V با ورژن نسل ۸ آن روی پلی استیشن 4 بوده و در یک کلام باید گفت: GTA V روی PS4 فوق العاده و فراتر از تصور است.

تقریبا 9 ماه از عرضه Grand Theft Auto V برای کنسول های پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 می گذرد و حالا تریلری که در زیر می بینید می خواهد گوشه کنار لوس سانتوس را نشان شما دهد. از آنجایی که تریلر نمایش داده شده توسط راک استار از GTA V نسل بعد متعلق به نسخه PS4 بوده، دیجیتال فاندری هم نسخه PS3 را برای مقایسه بین دو نسل انتخاب کرده ولی شکی در آن نیست که نسخه اکس باکس وان و پی سی هم قطعا از نظر جلوه های بصری در حد PS4 خواهند بود.

در مورد نسخه پی سی شاید حتی بهتر از این کیفیت را هم ببینیم اما باگ هایی که هنگام پورت کردن ظاهر می شوند را نباید فراموش کرد که امیدواریم این بار به حداقل ممکن برسند و اتفاقات GTA IV تکرار نشود که نیازی به دست به کار شدن جامعه طراحان ماد باشد.

در مورد جزییات تصویر چیزی نمی گوییم و تنها شما را به دیدن این تریلر دعوت می کنیم. اگر GTA V را بازی نکرده اید دست نگه دارید، پاییز امسال قطعا تجربه بهتری از این بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی خواهید داشت.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Grand-Theft-Auto-5-GTA-5-PS4-vs-PS3-Trailer.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • Farhad
    Farhad | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    سلام میخواستم تا کی کنسول Ps3 کارائی داره؟ ممکنه تا چند سال دیگه بازیای با گرافیک روش بیاد؟

  • A. A
    A. A | ۱ آبان ۱۳۹۴

    واقعا گرافیک فوق العاده ای داره من خودم ps رو به Xbox ترجیح میدم ولی برای نسل هشت که باید حسرتشو بخورم بازیاشم خیلی گرونه

  • shahriar
    shahriar | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    من تازه ps4گرفتم اول دودل بودم میخواستم xbox1بگیرم.
    ولی رفتم تو گیم نت با هردوش بازی کردم کلا بگم ps4یه چیز دیگس خیلی کیفیت داره واقعا حرف اولو میزنه بازی هاشم یا بزودی کپی خور میشه یا بعد از 2 یا 3 ماه بازی هایه قدیمی مثل gta vافت قیمت میکنه راحت تره واسه خریدن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی