ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۰ دیزاین برتر برای چهره پردازی ساعت موتو ۳۶۰ انتخاب شدند

در حالی که موتورولا برای عرضه موتو ۳۶۰ در تابستان امسال آماده می شود، صدها دیزاینر وارد رقابتی برای برنده شدن نمای چهره این ساعت هوشمند مجهز به اندروید ور (Android Wear) شده اند. در ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۴

در حالی که موتورولا برای عرضه موتو ۳۶۰ در تابستان امسال آماده می شود، صدها دیزاینر وارد رقابتی برای برنده شدن نمای چهره این ساعت هوشمند مجهز به اندروید ور (Android Wear) شده اند. در مجموع ۱۳۰۰ طرح به رقابت پرداخته اند و نمونه هایی بسیار زیبا را به عنوان نماینده قدرت طراحان برای تزئین چهره یک ساعت هوشمند شاهد هستیم.

هیئت داوران در واقع طراحان تجربه کاربری و رابط کاربری موتورولا -یعنی همان تیم موتو ۳۶۰- هستند که از بین ۱۳۰۰ طرح، ۱۰ تا را به عنوان فینالیست معرفی کرده اند؛ ترکیبی از طرح های مدرن و فرمال. البته قطعیتی در ارائه همه آنها همراه با موتو ۳۶۰ وجود ندارد و همه چیز به تصمیم نهایی تیم موتو ۳۶۰ بستگی دارد. برنده نهایی یک موتو ۳۶۰ می گیرد و ۹ نفر دیگر هم ۵۰ دلار گیفت کارت گوگل پلی.

موتورولا امکان رای دادن به این ۱۰ نامزد نهایی برای تزئین چهره موتو ۳۶۰ را در صفحه خود در گوگل پلاس فراهم کرده. در ادامه مطلب با این ۱۰ دیزاین زیبا همراه دیجیاتو باشید.

 

اولین دیزاین "ساعت محو شونده" لایتن دیامن است. نشانگر عدد وسط با چرخش عقربه محو می شود و به مرور دقایق گذشته از آن در حاشیه نمایان می شوند.
اولین دیزاین "ساعت محو شونده" لایتن دیامن است. نشانگر ساعت در وسط با چرخش عقربه محو می شود و به مرور دقایق گذشته از آن در حاشیه نمایان می شوند.
ویل رودریگز یک دیزاین ترکیبی با انگاره های مدرن را وارد رقابت کرده. حلقه رنگی پس زمینه نقش دقیقه شمار را بر عهده دارد و دایره ای که در صفحه مرکزی است نقش نمایشگر ساعت را. همچنین ویجتی برای نمایشگر اعلان های پیامک، ایمیل، وضع سلامت، آب و هوا و دما نیز در مرکز قرار گرفته.
ویل رودریگز یک دیزاین ترکیبی با انگاره های مدرن را وارد رقابت کرده. حلقه رنگی پس زمینه نقش دقیقه شمار را بر عهده دارد و دایره ای که در صفحه مرکزی است نقش نمایشگر ساعت را. همچنین ویجتی برای نمایشگر اعلان های پیامک، ایمیل، وضع سلامت، آب و هوا و دما در مرکز قرار گرفته.
آرامیس نگرون با این رویکرد مینیمال به دیزاین ساعت برای موتو ۳۶۰ روی آورده. تاریخ در پایین ساعت دیده می شود و دقیقه شمار به صورت یک عدد در حال چرخش به گرد عدد نشانگر ساعت است.
آرامیس نگرون با این رویکرد مینیمال به دیزاین ساعت برای موتو ۳۶۰ پرداخته. تاریخ در پایین ساعت دیده می شود و دقیقه شمار به صورت یک عدد در حال چرخش به گرد نشانگر ساعت می چرخد.
دیزاین زاویه ای خوزه آزوا سطح نمایشگر را به سه بخش تقسیم کرده که در مرکز، ساعت و در دو سمت آن تایمر و قطب نما دیده می شوند. دقایقی که می گذرند با چرخشی از زیر دو بخش کناری به نمایش در می آیند.
دیزاین زاویه ای خوزه آزوا سطح نمایشگر را به سه بخش تقسیم کرده که در مرکز آن ساعت و در دو سمتش تایمر و قطب نما دیده می شوند. دقایقی که می گذرند با چرخشی از زیر دو پرده کناری به نمایش در می آیند.
دیزاین پاول هانوسوفسکی شبیه موج شماری است که روی رادیوهای قدیمی داشتیم. ساعت و دقیقه شمار و ثانیه شمار که سر جای خود به شکل عقربه هایی چرخان قرار دارند، تاریخ هم در لبه پایینی قرار گرفته.
دیزاین پاول هانوسوفسکی شبیه موج شماری است که روی رادیوهای قدیمی داشتیم. ساعت و دقیقه شمار و ثانیه شمار در سر جای خود به شکل عقربه هایی چرخان قرار دارند، تاریخ هم در لبه پایینی قرار گرفته.
دیو مکارتی با این دیزاین یک رویکرد مینیمال را در پیش گرفت. یک نشانگر شارژ باتری، با ساعتی مشابه طرح ساعت خطوط قطار سوییس با دقیقه شمار و ثانیه شمار و یک برچسب تاریخ در پایین.
دیو مکارتی با این دیزاین یک رویکرد مینیمال را در پیش گرفت. یک نشانگر شارژ باتری، با ساعتی مشابه طرح ساعت خطوط قطار سوییس که دقیقه شمار و ثانیه شمار هم دارد و یک برچسب تاریخ در پایین آن نشسته.
جیسون وانگ با ترکیب یک ساعت آنالوگ و یک ساعت دیجیتال این رادار وهم انگیز را روی موتو ۳۶۰ ترسیم کرده که کمان بالایی ساعت را نشان می دهد و کمان پایینی دقایق را. یک افکت راداری هم ساعت را اسکن می کند.
جیسون وانگ با ترکیب یک ساعت آنالوگ و یک ساعت دیجیتال این رادار وهم انگیز را روی موتو ۳۶۰ ترسیم کرده که کمان بالایی آن ساعت را نشان می دهد و کمان پایینی دقایق را. یک افکت رادار هم ساعت را اسکن می کند.
دیزاین دیوید پاسکوال برای ساعت موتو ۳۶۰ هم رویدادهای تقویم را نشان می دهد و هم ویجت هایی را که عملکرد های ساده را ممکن می کنند. اعلان های جیمیل، هنگ اوتس، وضع باتری، و حتی نشانگر اتصال بی سیم. یک طرح جیمز باندی!
دیزاین دیوید پاسکوال برای ساعت موتو ۳۶۰، هم رویدادهای تقویم را نشان می دهد و هم ویجت هایی را که عملکرد های ساده را ممکن می کنند. اعلان های جیمیل، هنگ اوتس، وضع باتری، و حتی نشانگر اتصال بی سیم در این طرح وجود دارند. یک طرح جیمز باندی!
تلاش پاول استرینگر بیشتر شبیه یک خودروی فراری است تا ساعت هوشمند. ساعت که شبیه سرعت سنج داخل فراری ها است کار شمارش ساعت ها را بر عهده دارد و چیزی که شبیه دور موتور ماشین است در وسط، دقایق را می شمارد. عقربه های شمارنده ساعت، دقیقه و ثانیه هم بلافاصله بعد از رسیدن به انتهای مسیر خود، به ابتدای آن پرش می کنند.
تلاش پاول استرینگر بیشتر شبیه بخش پشت فرمان یک خودروی فراری شده تا ساعتی هوشمند. بخش پیرامونی آن که شبیه سرعت سنج داخل فراری ها است کار شمارش ساعت ها را بر عهده دارد و بخشی که شبیه دور موتور ماشین است در وسط، دقایق را می شمارد. عقربه های شمارنده ساعت، دقیقه و ثانیه هم بلافاصله بعد از رسیدن به انتهای مسیر خود، به ابتدای آن پرش می کنند.
تایلر الیکاک یک طرح ساده ولی شیک خلق کرده. یک شمارشگر عددی بر روی ساعتی فرمال در پس زمینه قرار گرفته و علاوه بر زمان، تاریخ را هم نمایش می دهد. این مثالی است از یک طراحی سنتی بر چهره یک ساعت مدرن.
تایلر الیکاک یک طرح ساده ولی شیک خلق کرده. یک شمارشگر عددی بر روی ساعتی فرمال در پس زمینه قرار گرفته و علاوه بر زمان، تاریخ را هم نمایش می دهد. این مثالی است از یک طراحی سنتی بر چهره یک ساعت مدرن.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    دم"جیسون وانگ"گرم

  • arman
    arman | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

    شماره یک و طرح رادار از نظرم بهترین هان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی