ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Boom Beach برای اندروید عرضه شد

سومین بازی استودیو سوپرسل، خالق بازی Clash of Clans بالاخره برای اندروید هم منتشر شد و از الان می توانید به صورت رایگان آن را از کافه بازار دانلود کنید. این بازی همانند دیگر بازی معروف ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

سومین بازی استودیو سوپرسل، خالق بازی Clash of Clans بالاخره برای اندروید هم منتشر شد و از الان می توانید به صورت رایگان آن را از کافه بازار دانلود کنید. این بازی همانند دیگر بازی معروف این شرکت به صورت رایگان منتشر شده و برای افزایش کارایی و سرعت در آن می توانید پرداخت هایی از جنس دلار داشته باشید!

پایه گیم پلی بازی تقریبا همانند Clash of Clans طراحی شده اما تغییرات زیادی دارد از جمله «سیستم های دفاعی، نوع حمله، قرار گیری دشمنان در کنار همدیگر و ...» همه با هم متفاوت هستند. در Clash of Clans بخش تک نفره بازی کاملا جدا از بخش چند نفره طراحی شده اما در بوم بیچ، این قصه کاملا متفاوت است. شما یک جزیره در پهنه اقیانوس دارید و جزایر مختلف به صورت رندم در کنار شما قرار گرفته اند؛ چه جزیره های تحت اداره هوش مصنوعی و چه جزیره هایی که توسط بازیکنان دیگر اداره می شوند.

اگرچه این بازی از همان استودیویی که Clash of Clans را ساخته بیرون آمده اما به اندازه آن شاید تناسب نداشته باشد و بعد از مدتی خسته کننده شود اما همچنان می تواند جز برترین بازی های آنلاین موبایل برای اندروید باشد و مدت ها شما را سرگرم کند.

بوم بیچ

بوم بیچ

سازنده: سوپر سل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS حجم: ۷۵/۸۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • جوادسپهری جو
    جوادسپهری جو | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

    چرا آپديت نمیشود؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی