ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود اپلیکیشن اندروید آخرین خبر
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به اپلیکیشن «آخرین خبر»؛ در لحظه به روز باشید

اپلیکیشن «آخرین خبر» محصولی از روزنامه خراسان است که در طول ۲ سال فعالیتش، با ایده های ساده و جذاب خود توانسته کاربران بسیاری را جذب نماید و نقشی کلیدی در انتقال اخبار بر روی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۰

اپلیکیشن «آخرین خبر» محصولی از روزنامه خراسان است که در طول ۲ سال فعالیتش، با ایده های ساده و جذاب خود توانسته کاربران بسیاری را جذب نماید و نقشی کلیدی در انتقال اخبار بر روی محصولات اندرویدی بر عهده بگیرد.

در ادامه مطلب نگاهی خواهیم به داشت به قابلیت های این برنامه و امکانات ویژه ای که توسط آن در اختیار کاربران قرار می گیرد. با دیجیاتو همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن اندروید آخرین خبر

صفحه اصلی برنامه متشکل از مربع های کوچک و بزرگی است که هر یک از آن ها اخبار حوزه ای به خصوص را در خود جای داده اند. سیاست، ورزش، فناوری، سینما و ... از جمله دسته بندی هایی هستند که در این قسمت مشاهده می شوند. اما اگر حوصله و یا زمان گشت و گذار در بخش های مختلف را ندارید، می توانید با استفاده از «اخبار برگزیده» گلچین خبرها را مشاهده نمایید.

همانطور که اشاره کردیم «آخرین خبر» توسط یک مجموعه رسانه ای اداره می شود؛ این اپلیکیشن به خوبی از این موضوع بهره گرفته و محتواهایی خاص را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای مثال هنگام مذاکرات اتمی، کلیه خبرها بر اساس زمان بندی در یک بخش ویژه قرار می گیرند تا بدین وسیله دنبال کردن آن ها برای کاربر آسان تر باشد.

دانلود اپلیکیشن اندروید آخرین خبر

اما آن چیزی که «آخرین خبر» را از سایر رقبایش متفاوت می کند، اعلام اخبار فوری و مهم در Notification Center اندروید است. شاید شما اهل خبر خواندن نباشید، و یا فرصت باز کردن اپلیکیشن ها مختلف را برای مرور اخبار به دست نیاورید، اما بی شک دوست دارید که خیلی سریع در جریان مهم ترین اتفاقات قرار بگیرید. «آخرین خبر» با درک این موضوع، بلافاصله پس از رخ دادن خبری مهم، آن را به مرکز اعلان های موبایل شما ارسال می کند و با یک جمله ساده مخاطب را از اخبار مطلع می سازد.

در بخش تنظیمات برنامه، گزینه های متعددی در رابطه با این ویژگی دیده می شود. برای مثال کاربر می تواند تعیین کند که هنگام دریافت یک خبر مهم، دستگاهش ویبره زند و یا با زنگی به خصوص، این موضوع را به اطلاعش برساند. شما حتی این امکان را دارید تا حوزه های اخبار مهم را نیز تعریف نمایید؛ برای مثال با انتخاب گزینه های اقتصادی و ورزشی، تنها اخبار مهم مربوط به این بخش ها را در Notification Center مشاهده خواهید کرد.

سرعت عمل مجموعه خراسان در اعلام خبر های مهم و فوری، فاکتوری است که «آخرین خبر» را به شدت متفاوت می کند و باعث می شود تا حس خوب در لحظه به روز بودن به کاربر منتقل گردد.

دانلود اپلیکیشن اندروید آخرین خبر

این اپلیکیشن علاوه بر بخش های خبری، قسمت های سرگرم کننده دیگری را نیز در دل خود جای داده است. برای مثال اگر به جملات خنده دار علاقمند هستید می توانید با مراجعه به قسمت «شکرستان» مجموعه ای از این موارد را مشاهده کنید. آخرین خبر حوزه اپلیکیشن ها را نیز فراموش نکرده و با راه اندازی بخشی به نام «بازار اپ» تلاش نموده تا برنامه های مفید اندروید را به مخاطبینش معرفی نماید.

علی رغم تمام نکات مثبت آخرین خبر، ظاهر این اپلیکیشن به هیچ وجه چنگی به دل نمی زند. انتخاب فونت های نامناسب و رابط کاربری قدیمی، از جمله مواردی هستند که سطح کیفی این برنامه را پایین می آورند.

شما برای مطالعه اخبار فارسی، کدام گزینه را پیشنهاد می کنید؟

آخرین خبر

آخرین خبر

سازنده: خراسان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ‍۱.۲ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • A,s
    A,s | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    خواهش می کنم برای ویندوز فون هم بزارید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی