ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ستاره بسکتبال، کوبی برایانت در کمپ اپل؛ آیواچ در شرایط سخت ورزشی تست می شود

عکس بالا گویای یک دنیا حرف است و کوبی برایانت، بسکتبالیست تیم لوس آنجلس لیکرز را ماه گذشته در کمپ اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا نشان می دهد؛ او در این عکس مشغول صحبت با ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۹

عکس بالا گویای یک دنیا حرف است و کوبی برایانت، بسکتبالیست تیم لوس آنجلس لیکرز را ماه گذشته در کمپ اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا نشان می دهد؛ او در این عکس مشغول صحبت با یکی از کارمندان اپل قبل از دیدار با سِر جاناتان آیو است. موضوع جلسه؟ تست آیواچ در شرایط سخت ورزشی.

نه اینکه اپل فقط از کوبی برایانت برای این منظور دعوت کرده باشد، بلکه ورزشکاران دیگری از لیگ های NBA و MLB و NHL  نیز قراردادهای رازداری و عدم افشا را با اپل امضا کرده اند و در حال حاضر دارند در زندگی واقعی و موقع تمرین های سنگین ورزشی از آن استفاده می کنند.

از جمله این ورزشکاران بال راست لوس آنجلس کینگز، داستین براون و چند ورزشکار دیگر از بوستون رد ساکس هستند. ولی مسلما کوبی برایانت مشهورترین آنها است.

تست آیواچ در شرایط سخت ورزشی می تواند نشانه ای دیگر از وجود سنسورهای مرتبط با تندرستی در آن باشد. مواردی نظیر گام شمار، نبض شمار، سنسور گلوکز خون، فشار خون، میزان آب بدن و شدت عرق کردن، از موارد مهم برای بررسی وضعیت ورزشکاران در ورزش های حرفه ای هستند.

اپل سال گذشته با استخدام متخصص ورزشی شرکت نایکی، آقای جی بلانیک، اهمیت استفاده از ساعت خود در فعالیت های تندرستی را نشان داد و گفته می شود که او رابط ورزشکاران با اپل است تا نتایج تست ها در دیزاین و مهندسی محصول نهایی لحاظ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • the one with mind
    the one with mind | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

    من به شخصه فک نمی کنم برای دید زدن نوتیفیکشن ها و کنترل کردن موسیقی گوشی و ... باید یه اسمارت واچ وجود داشته باشه واقعا بی خوده در مقابل pedometer و مچ بند های ورزشی و اینا چیز بدرد بخوریه و حال و آینده گجت های پوشیدنی همین مچ بندا و شاید یه خورده بعد تر عینک های هوشمند ه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی