ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در کنفرانس Google I/O ساعت هوشمند جدیدی را معرفی می کند

تا چند روز دیگر کنفرانس Google I/O برگزار می شود، و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند تا غول دنیای تکنولوژی با گرد و خاک بسیاری که در این همایش به راه می اندازد، پاسخ اپل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۶

تا چند روز دیگر کنفرانس Google I/O برگزار می شود، و بسیاری از کارشناسان انتظار دارند تا غول دنیای تکنولوژی با گرد و خاک بسیاری که در این همایش به راه می اندازد، پاسخ اپل و قابلیت های جدیدی که در WWDC معرفی شد را بدهد.

یکی از مباحثی که قطعا در کنفرانس امسال گوگل مورد بحث قرار خواهند گرفت، ساعت های هوشمند هستند. نسل جدید این ساعت ها که قرار است همزمان با سیستم عامل جدید Android Wear معرفی شوند، تا به حال محدود به G Watch از LG و Moto 360 از موتورولا می شدند.

اما مثل اینکه این بازار قرار یک بازیگر دیگر نیز داشته باشد. منابع خبری وبلاگ CNET اعلام کرده اند که سامسونگ قصد دارد تا ساعت هوشمند جدیدی را بر اساس سیستم عامل Anroid Wear در این کنفرانس معرفی نماید.

اگر این موضوع صحیح باشد، سیاست های عجیب سامسونگ واقعا سوال برانگیز است. کره ای ها که در حال حاضر Gear 2 و Gear 2 Neo را در مجموعه خود دارند، نشان داده اند که به جایگزین کردن سیستم عامل تایزن با اندروید علاقه مند هستند، اما اکنون بار دیگر خبر می رسد که Google Wear قرار است به انتخاب اول این شرکت تبدیل گردد.

هنوز اطلاعات بیشتری از ظاهر و یا قابلیت های ساعت هوشمند جدید سامسونگ به بیرون درج پیدا نکرده، اما برخی احتمال می دهند که شرکت کره ای محصول جدیدش را با نام Galaxy Wear به بازار عرضه کند.

به نظر شما سامسونگ در بازار ساعت های هوشمند دچار سردرگمی شده و یا صرفا تلاش می کند تا تمامی حوزه ها را تحت پوشش خود داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • بهاره
    بهاره | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

    من فکر میکنم سیاست سامسونگ فروش حداکثری هست. بیشترین مدل، با تفاوت های کم و زیاد... رنج قیمت گسترده و خلاصه... یک گجت اسپم دوباره.

  • Ameer
    Ameer | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

    مگه سامسونگ چندتا مهندس داره که هی دیوایس میده بیرون؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی