ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چیزی که جف بزوس پشت آیفون ۵ یک مشتری وفادار آمازون نوشت

آمازون برای معرفی فایر فون، علاوه بر ژورنالیست ها امکان ثبت نام مشتریان خود در مراسم را هم فراهم آورده بود و آنها از اطراف و اکناف ایالات متحده به سالن آمده بودند. اما آن ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۳

آمازون برای معرفی فایر فون، علاوه بر ژورنالیست ها امکان ثبت نام مشتریان خود در مراسم را هم فراهم آورده بود و آنها از اطراف و اکناف ایالات متحده به سالن آمده بودند. اما آن طور که پیدا است، جف بزوس فقط برای معرفی محصول روی صحنه نیامد و بعد از آن با مشتریان آمازون دیدار هم داشت که منجر به نوشتن چند یادگاری با مزه پشت تلفن آنها شد.

ماجرا از این قرار بود که بعد از مراسم، مشتریان وفادار آمازون به کمپ شرکت در سیاتل منتقل شدند تا یک ناهار دور همی و نوشیدنی صرف کنند. اما بعد در بخشی از این ناهار جف بزوس وارد سالن می شود، با تک تک آنها دست می دهد، خوش و بش می کند، عکس یادگاری می گیرد و هر چیزی را که دوست داشتند امضا می کند.

اما حدس بزنید چه! یکی از این افراد به نام خانم «کریستی آنجینو» به همراه چند مدعو دیگر، وقتی با جف بزوس در بالای میز خود روبرو می شوند تقاضای امضای آیفون یا تلفن اندرویدی شان را می کنند. خانم آنجینو به خاطر می آورد که: "قشنگ می شد دید که یک لحظه ماژیک به دست صبر کرد، فکرش را کرد و تصمیم گرفت که چه بنویسد."

bezos-600x402
وقت آپگرید؟ - جف بزوس

آنهایی که در این رویداد حاضر بودند از تجربه رفتن به مقر آمازون بسیار به هیجان آمده اند و آن را با رفتن به کارخانه شکلات سازی ویلی-وانکا مقایسه می کنند. به خصوص که در کنار Theo Chocolate هم بودند.

خانم آنجیو درباره جف بزوس می گوید: "واضح بود که می خواهد به هر کدام از ما یک لحظه از وقتش را بدهد تا مطمئن شویم قدردان حضور تک تک مان هست. فضای هیجان انگیر ولی آرامی بود. برای مان سخنرانی نکرد و معرفی رسمی هم در کار نبود. وارد شد و رفت سر میزها و به همه گفت 'سلام، ممنون که آمدید'."

بدون شک جف بزوس یکی از مدیران بزرگ زمان ما است. شما این روزها کدام چهره دنیای تکنولوژی را بیشتر دوست دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • احسان
    احسان | ۴ مهر ۱۳۹۳

    بلا شک لینوس توروالدز :)
    از توروالدز کی باحالتر و شادتر؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی