ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار iOS 7.1.2 و بهبودهای مهم نزدیک است

گویا اپل iOS 7.1.2 را برای تست به شرکت های مخابراتی تحویل داده و قرار است، جمعه همین هفته برای کاربران آیدیوایس ها در کل دنیا منتشر شود. وبسایت MacRumors این خبر را اعلام کرده. منابع ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲ تیر ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۹

گویا اپل iOS 7.1.2 را برای تست به شرکت های مخابراتی تحویل داده و قرار است، جمعه همین هفته برای کاربران آیدیوایس ها در کل دنیا منتشر شود. وبسایت MacRumors این خبر را اعلام کرده.

منابع آشنا با قضیه می گویند که iOS 7.1.2 یک به روز رسانی مهم خواهد بود، شامل رفع مشکل رمزنگاری فایل های ضمیمه ایمیل و ارائه راه حلی برای نقصان قفل صفحه فعلی که امکان دسترسی به "چند اپ محدود" را می دهد.

همچنین باگ دانلود ایمیل ها، بهبود برای اتصال iBeacon و رفع مشکل انتقال داده بین دستگاه اصلی و تجهیزات جانبی در این آپدیت گنجانیده می شود.

ios-7-1-2-11d247-build

معلوم نیست که مشکل باگ iMessage (عدم ارسال پیامک ها به تلفن های غیر آیفون) نیز در این آپدیت رفع می شود یا خیر ولی گفته شده که اپل در این زمینه نیز بیکار ننشسته و این انتقاد بزرگ را رفع خواهد کرد.

به هر حال، به زودی یکی از آخرین آپدیت های مهم قبل از iOS 8 را خواهیم داشت. شما در کل از iOS 7 چه میزان رضایتی را دارید؟

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۳ تیر ۱۳۹۳

    ای او اس ۷ زیبا و روونه ولی کمی هم منو اذیت میکنه تو ایپد کمی هنگ داره برام مثلا وقتی صفحه رو به چپ روتیت میکنم بعد از یه مدت که به دستگاه سر میزنم هنگ میمونه یا مشکلات از این دست ، شاید هم بخاطر اینکه جلبریکش کردم در کل بد نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی